Ik heb geen idee of dit topic er al is maar een kleine zoektocht heeft niks opgeleverd. (Ik kan me het niet voorstellen dus kom maar door).
Wat zou het leuk zijn om een topic te hebben met alleen maar unieke horloges die slechts 1x voorkomen op het forum. Mods tellen niet mee en ook vintage van voor 1965 tellen ook niet mee (flauw zeg ), special editions die af fabriek zijn wel.
Post je een horloge die iemand anders ook post dan ben je af en mag je niet meer meedoen ;). Ben je de enige dan heb je een punt! Aan het eind van de maand ga ik tellen wie de meeste punten heeft en die krijgt van mij een horloge (waarschijnlijk geen unieke )
Ik begin met mijn Seiko 7T12-QAG0 Giugiaro design, eentje van slechts 200 wereldwijd gemaakt.
R.O.1 SPACE, van Roland Oostwegel in Heerlen, worn by André Kuipers’, uiteraard met door hem getekende papieren Max. 53 exemplaren In verschillende uitgaven geproduceerd.
Uiteraard, maar zo is alles al een paar keer langs geweest. Kortom prima topic om weer eens door te kijken. Zijn ook weer veel nieuwe leden. Daarbij een horloge winnen!!!
Ik kan niet normaal fotos uploaden via mijn telefoon. Weer zo’n bug van HF die alleen soms voorkomt. Alleen als ik het formaat wijzig lukt het, maar dan draait HF de foto een kwartslag.