It's a Mad, Mad, Mad, Mad World

Prachtig dat je dat met maar een klein beetje aanmoediging zelf gevonden hebt. Je krijgt van mij een stempel in je schrift

Alfred E. Neuman

3 likes

Ook gegoogled en moet zeggen gave spinner. Zit er lume op de cijfers? Ik kan hem wel waarderen. Proficiat

Werkelijk geen idee :rofl::rofl:

Gefeliciteerd! Ik waardeer dit wel. Lekker anders dan de rest. Zijn toch de mensen die ik aan zou aanspreken als ik dit om de pols zie. Geniet er van👌🏼

Je had natuurlijk ook gewoon een fatsoenlijk topic kunnen schrijven waarin je wat over dat horloge vertelt, dan had je niet van vijf man die vraag gekregen, had je ook geen zure reacties hoeven schrijven. Van mij dus een 3 voor effort, zeg maar.

Laten we even eerlijk zijn. Jouw drempel om zuur uit de hoek te komen ligt véél lager dan dat. Dus die stempel krijg je, waar die voor staat mogen mensen zelf invullen

Ik vind het nog knapper dat ze dit soort horloges kunnen verkopen :smile:

Geintje natuurlijk :slightly_smiling_face: Gefeliciteerd met de aanwinst!

Ik zou hem hier ook even posten:

2 likes

Volgens draag heb je hem andersom :stuck_out_tongue:

Er zijn er meer op HF hoor :slight_smile:
@ElChueco

Wel een andere uitvoering dacht ik

1 like

Nee johh. Ik heb 'n Freak.

1 like

Oh fack where was I?
En nog nieteens bier op

JPM had er een, dat was t. Een rooie

1 like

Gefeliciteerd!

Heel bijzonder. :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd!

Gaaf! Had wel iets uitgebreidere info over het horloge gemogen. Het aflezen van de tijd was voor mij ook een raadsel inmiddels is mijn vraag beantwoord😅

Heel veel draag plezier, en bijzonder is hij zeker

Het lezen van de tijd is een uitdaging. Cool is het zeker! :ok_hand:

Ontzettend gaaf horloge om te zien :+1:t2:

:rofl:

Bijzonder horloge.
Ik heb me ook al een paar keer opgegeven, nooit gewonnen. Je moet echt wel een goede vriend zijn van MB om dit te winnen. :sweat_smile:
Proficiat met je NA!