NA: eindelijk gereguleerd

Congratz!
Leuk dat de regulator langzaam langzaam terrein wint op HF.

1 like

Proficiat, heel mooi horloge met een prachtige wijzerplaat.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Het vlot aflezen van de tijd zal wel even oefenen zijn maar dan héb je ook wat!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Mooi hoor! :pray:t3:

1 like

Toch maar eens een projectje van maken met correctie op de witbalans.

Ben blij dat de vorige eigenaar de afschrijving heeft willen dragen.

Zag een paar dagen geleden nog een andere regulateur van Louis Erard langskomen op HF. Deze kan vast ook in het “De enige op HF!” topic. #straksevendoen

:blush: Gelukkig heb ik geoefend met m’n Meistersinger. Gewenningsfase is er alsnog!

4 likes

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd! En extra leuk met zo’n gelukje op een veilingsite :blush:

1 like

Fantastische aanwinst, leuk merk een leuk dat je dit exemplaar kon bemachtigen Cor zo’n mooie prijs. Geniet er van!

1 like

Die witbalans kun je toch in post processing doen?

1 like

Mooi en lekker apart horloge. :smiley: gefeliciteerd!

1 like

Geheel eens. Dan wel zorgen voor een wit element in beeld. Color checker erbij & door.

1 like

Daar gaat je voornemen, in 2 zinnen het raam uit :sweat_smile:

Maar lekkere NA hoor. Gaaf horloge :ok_hand: geniet er van

1 like

Je bent HF-lid of niet, hè? Boterzachte Hardee uitspraken.

1 like

Louis Erard. Zie daar mooie modellen van voorbij komen. Deze regulateur is al helemaal een plaatje :ok_hand:. Mooi dat je deze alsnog tegen een nette prijs hebt weten te bemachtigen. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Je gaat de brouwerij van Guinness kopen? Dat is pas echt een “stout” plan :rofl:

Anyway, felici, bijzonder horloge en dat vind ik altijd leuk om te zien. Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Erg mooi en heel bijzonder horloge! Veel plezier ermee!
Wat zien we op de achtergrond in goud?

1 like

Dank! En goed gezien, die Omega Seamster DeVille (vermoedelijk 1965). Is van mijn vader geweest. Teruggevonden bij het leegruimen van zijn huis (vorig jaar is de beste man overleden). Zie mijn introductie van augustus '22: Ook even introduceren (overigens leuk om zelf terug te lezen, te zien dat de gekte aardig doorgerold is, het rustig aan doen schromelijk mislukt en er nog steeds geen Nomos in huis is…)

Het houdt niet op, nee, niet vanzelf :grinning:

1 like