Dubey & Schaldenbrand

Hallo allemaal. Ik ken het weer niet in Nederland maar hier in Belgisch Limburg heeft het vandaag nog maar 1 keer geregend. De hele voormiddag namelijk. nu, het is wel zo dat de stof helemaal weg is, die krijg je al niet meer in je ogen. Nee, triestig weer en dit mijn hele verlof lang. Daar moet je dan een heel jaar voor werken om in je verlof ervoor te zorgen dat je niet verdrinkt achter de tv of kort aan je werktafel met pc voor je horloges. Uit miserie heb ik deze morgen dan toch maar mijn nieuw inkomende Dubey & Schaldenbrand om de pols gedaan. Persoonlijk vind ik deze echt perfect, ook de afwerking is toch wel om “u” tegen te zeggen, maar ik weet ook dat heel veel kijkers onder jullie de emmer naast hun hebben staan mochten ze braakneigingen krijgen. Dat is nu eenmaal zo. Dat is smaak. De een vindt dit geweldig terwijl een ander omvalt van zijn stoel als hij dit ziet. Zo zie ik ook auto’s rondrijden waarbij ik denk, wie koopt nu zo iets. Maar goed, smaken verschillen en maar goed ook! Geen merk dat ik snel zal kunnen verkopen maar dat is ook niet mijn bedoeling, zeker niet als je ziet wat de prijzen van deze Limited Edition zijn op sommige sites. Maar enfin, ik ga het erop wagen om toch enkele foto’s te laten zien! Prettige zondag allemaal en houd jullie droog! :rofl:

17 likes

valt best wel mee hoor,
draag hem met plezier

Kijk, er was een duidelijk koop intentie. Was al benieuwd wat je met de input van je eerdere post zou doen. Goed doorgepakt. En inderdaad: smaken verschillen. Jij weet wat je kiest en waarom. Dus daarom: gefeliciteerd met deze aanwinst!

Nee hoor deze mag mooi blijven. Ik zelf blijf ook nog even! :rofl:
Dank u wel voor u reactie!

1 like

Gelukkig wil niet iedereen hetzelfde horloge. Lekker barok uurwerk. :+1:

Waarschijnlijk een unicum

Gefeliciteerd met de aanwinst

Mijn beste,

Prima Horloge toch!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

En wat de regen betreft:

Slechts weinigen voelen de regen,
de meeste worden gewoon nat. :sweat_drops::droplet:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Vanaf morgen droog. :sweat_smile:

Voor mij ideaal weer om horloges te servicen. Dan heb je geen erg op wat er rond je gebeurd. :sunglasses:

Dat is op dit moment de leukste hobby maar velen zullen dat nooit begrijpen. :wink:

Mooi, proficiat

Bijzonder horloge, gefeliciteerd met je aanwinst.

Zit er een 7753 in?

Mooie aanwinst! Geniet ervan :ok_hand:

Een horloge hoort wat mij betreft ook emotie op te roepen, hoe meer de meningen verdeeld zijn hoe beter.

Ik vind dit in ieder geval een hele fraaie aanwinst. Geniet ervan!

Dank u. Nee, dit horloge heeft als basisuurwerk een 7751 die natuurlijk helemaal is uitgewerkt (handwerk) naar hun eigen specificaties.

Ik had er i.i.g nog nooit van gehoord.
Geniet van deze aanwinst :+1:

PS wat de regen betreft; het meeste valt ernaast :wink:

Het zou gaan beter worden zegt de weerman. Het kon ook maar één kant meer op gaan. Een verlof om nooit meer te vergeten. :roll_eyes: