De Enige op HF!

Even een beetje sluikreclame voor het veilingtopic tbv de slachtoffers in Turkije en Syrië, waar deze ook geveild wordt.

6 likes

Dat is wel een mooi exemplaar zeg… Leuk om te zien.

1 like

20 likes

Dankje! :blush: Ik vind die van jou echt een beauty. Ik zou er graag zo een bij willen hebben, maar helaas de middelen niet meer. Dan zou mijn Submariner ervoor moeten sneuvelen en die doe ik nooit weg. Dus; tevreden zijn met wat ik heb en in dit geval is dat toch een mooie Van der Gang uit de begintijd. :slightly_smiling_face: Ik heb een beetje gezocht op het forum en wij zouden best wel eens de enige twee met een Van der Gang kunnen zijn. Hoewel niet iedereen alles laat zien natuurlijk… :grinning:

1 like

Dankjewel! :blush: :+1:

Dit draadje staan er nog een paar;

1 like

Dank! En ik maar denken dat ik iets exclusiefs in bezit heb… Het is duidelijk dat ik nog niet zo goed thuis ben met het zoeken op het forum… :sweat_smile:

1 like

als ik dan toch aan het posten ben :grin:


volgens mij heb ik deze ook nog niet eerder voorbij zien komen :sunglasses:

3 likes

8 likes

hier ben ik nog eens terug,

gekocht om het horloge zelf, de band … ok, beetje overdreven :grinning:
maar met een dremel kan je veel oplossen :ok_hand:

en nu kan ik zeggen dat ik de enige op héél de wereld ben met deze configuratie :rofl:

10 likes

:joy:

Da’s ingrijpen!

Niet echt Zaratsu afwerkingsniveau geloof ik, maar complimenten voor de moed om hem zo aan te pakken. :grin:

1 like

Het is een mooi horloge, dus een mooi leermoment waar iedereen van kan genieten :slight_smile:

1 like

Zodiac Seadragon. Deze heb ik nog niet gespot op HF

15 likes

Nog wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeeerrrrrr binnenkort ga ik mijn eigen schroefjes blauwen :star_struck:

1 like

Deze NOS Rus van rond 1990…

5 likes

16 likes

Mooi horloge, heb hem gehad maar was mij helaas wat te groot.

1 like

Misschien heb ik het mis, maar deze Oris uit 1936 niet eerder tegen gekomen. Behalve bij mijzelf dan. 18mm bij 15 mm. En hij loopt nog prima :smile:

2 likes

Dat vind ik nou jammer…Maar te groot?
Met 39mm is deze toch niet groot.

1 like

10 likes