De Enige op HF!

Dank je! Echt een tof ding. Blijf maar van tijdzone switchen, die button action is echt :kissing_heart:

1 like

Dankjewel, Frans :wink:

1 like

Hahahaha, ik kan de ’ i ’ niet meer weghalen.
Uhmmmmm dan maar een foto van een merk waar de i wél inhoort te zitten.
Ook de enige op het HF

6 likes

Limited Edition

10 likes

13 likes

Uit India, met een Sellita uurwerk, komt deze cricket-geïnspireerde Men in Blue (de kleur van het tenue van het nationale Indiase cricketteam) uit de serie Cover Drive. Nog niet eerder gezien hier. Ik heb 'm sinds 2021.

14 likes

Nice. Mooie bezel en kroon ook.
Tevreden over de kwaliteit?

1 like

Zag 'm net in het Wat dragen wij vandaag topic voorbijkomen. Superleuk ding…en niet in de laatste plaats om de cricket achtergrond. :ok_hand::cricket_bat_and_ball:

Ik kijk altijd op de Beeb…en heb zelf gespeeld toen ik jong was. Als bowler stond ik m’n mannetje…als batter niet zo. :grinning:

2 likes

Geen problemen, + 6 seconden p.d., erg mooi afgewerkt, lekker soepel draaiende lunette, geen backplay, uitstekende lume, mooie geoliede band van 20mm naar 16mm.

Dat was ook de trigger voor mij. In alle details zitten verwijzingen naar cricket, daar is qua ontwerp echt over nagedacht zonder het in het groteske te trekken.

2 likes

Deze past wel in de Themaweken horloges :,Toon je caseback met een leuke afbeelding inl. lezen graag vanaf post 1827 deel 3.

1 like

@tijdsbeeld was eigenlijk voor jou bedoeld. :wink:

1 like

Voor zover ik heb kunnen nagaan is dit de enige Lero op Hf. Hij was eerst van Bas. Volgens hem pastte dit mooi in mijn groeiende Eska/Royce verzameling, want ook Lero is een merk van S. Kocher uit Grenchen (CH).
Loopt perfect, dankzij Bas. Patina én gebruikssporen op kast, plaat en band: love it!

10 likes

Ha, ik had 'm daar idd vanmorgen gepost. Dank voor de verwijzing!

1 like

Nog niet eerder gezien hier.

5 likes

Wat is de reden dat alleen de 4 en de 6 op de dial staan? Zijn dat punten in cricket? En is de 12-uursmarkering gebaseerd op een wicket?

Duikers met Monnin case van leuk, klein Frans merk. Van de '70s t/m '90s actief en begin van dit decennium weer nieuw leven in geblazen, in samenwerking met Wolbrook. Dit is de automatische GMT en die bevalt heel goed!
20250826_173818

20250826_174038

En inmiddels is er ook een gezellig HGP topic! :beers:

8 likes

Yep! Leuk toch?

1 like

Absoluut!
Was alleen niet zeker wat de precieze referenties waren. Mooi horloge.

1 like

Het forum is zo uitgebreid dat ik echt niet weet welk horloge wanneer is geplaatst

5 likes