De Enige op HF!

Zo zomaar eens kunnen dat dit de enige op HF is. Ben benieuwd.

12 likes

Ja, hij blijft mooi hè! Je ziet wel waar Longines de inspiratie voor de nieuwe vandaan heeft.
En wat Frankrijk betreft: we hebben hier niets te klagen, ondanks de kou. We zitten hier tenslotte uit vrije wil. En vanmiddag in Reims nog mooie nieuwe uitvoeringen van de Lip Churchill gezien, nota bene nu al afgeprijsd. Maar een geniepig stemmetje herinnerde me eraan dat ik aan het minderen ben, dus… geen NA’s.

5 likes

Je hebt wel smaak rob. Weer zo één die ik ook zomaar had kunnen hebben :joy:

2 likes

Maar staat ook wel in t blauwe hoekje!

13 likes

Dank voor het compliment Joris!
Je ziet de Silver Arrow inderdaad weinig. Misschien is hij voor veel forumleden te dressy / netjes?

2 likes

11 likes

20 likes

Deze? in al.die jaren hier nog geen tweede tegen gekomen.

21 likes

Bedankt voor je hulp. :wink:
Het blijft natuurlijk altijd een gok maar vooralsnog blijkt het dus toch zo te zijn. De enige hier.

Dit horloge is het eerste voorbeeld van een exemplaar dat tussen neus en lippen door door mijn vrouw in de etalage wordt aangewezen. Dat heeft al enige keren tot een aankoop geleid. Hoewel heel divers hebben we vaak dezelfde smaak en haalt ze uit een assortiment precies dat wat we beiden mooi vinden.

1 like

Hij is behoorlijk Dressy, maar ook weer heel uitgesproken decoratief, net als die volgouden Longines 9002 die laatst voorbij kwam.

Er zijn liefhebbers voor maar ik denk dat het een nicheproduct is :smile:

1 like

43 likes

Volgens mij ben ik de enige :crazy_face:

47 likes

Zeker niet de enige :camel:

15 likes

Gelukkig maar! Eén Kameel is geen Kameel. :blush:
:camel: :camel:

Beter 2 kamelen op het forum dan 10 in de lucht :grin:

2 likes

FTFY :blush:

1 like

34 likes

Ik ga een gokje wagen met mijn vintage Longines 4392 uit de jaren '70. 990 uurwerk erin en ongelofelijk plat, heerlijk ding om mijn '70s behoeften mee te vervullen.

23 likes

40 likes