De Enige op HF!

Ja, apart hè? Volgens mij wordt dat handgeschilderd volgens een of ander procedé. Bij foto’s van andere advans zie ik nooit precies hetzelfde effect. Foto’s bij daglicht en kunstlicht:

13 likes

dus dan inderdaad een “one off” dan
ik heb hem wel eens ooit in het blauw gezien maar ik wist niet dat dat met de hand werd gedaan

wees er zuinig op zou ik zeggen

1 like

Herkenbaar!

Weet niet of de Regatta de enige is op HF…

13 likes

Ik weet het ook niet zeker hoor, maar ik vermoed het.

Christopher ward sandhurst 2

11 likes

14 likes

Vrij zeker dat ik de enige ben op het forum met een Laarvee, of anders ben ik wel de eerste op het forum ermee

13 likes

Sinds 2004 in mijn bezit, destijds nieuw gekocht. Nog niet eerder gezien hier.

14 likes

Nog een zeldzaam merk, en een nog niet eerder gezien model: Borealis Lusitano. Vorig jaar maart aangekondigd en besteld, in november geleverd en eergisteren voor het eerst uit de doos gehaald :thinking:
“Watches from Borealis are deliberately inspired by the design of big brands”. Tja. Borealis (betekenis: noordelijk, met dank aan een ander Forum…) claimt in Portugal horloges te assembleren (Lusitano is afgeleid van de Latijnse naam voor Portugal). “Borealis sources its high-quality components mainly from Asia.” Gôh…
Dit model, duidelijk geïnspireerd op de Omega Constellation uit de jaren 50-60, is mooi afgewerkt, heeft een quick release BOR-band met quick adjust, saffierglas en een Miyota 83 serie (met een rotorgeluid dat zeer binnen de perken blijft). Het QR systeem is wel erg handig voor wisselen, vandaar dat ik hem vandaag eens op leer heb gezet. Of het een blijvertje is, betwijfel ik.

20 likes

Deze nog niet zien passeren - Casio taking a swing at vindicta!
→ G-Shock: GMA-S2100BS-7AER (Bright summer edition)

12 likes

Zijn er nog meer bezitters van een “Kalter” :diving_mask: hier op HF ?

26 likes

Verdomme wat een beauty :heart_eyes:

22 likes

12 likes

De Oris Hank Aaron ltd.

24 likes

Ik zie deze ook niet voorbijkomen…

30 likes

Deze hoort hier ook thuis:

:blush:

26 likes

21 likes