De Enige op HF!

Vooral laatste is wel bijzonder imo…1 vd 200 stuks

9 likes

Dit is de enige limited edition die ik heb (2000 stuks), ben vooral gewoon nieuwsgierig of er anderen zijn met deze versie!

11 likes

Helemaal zeker ben ik er niet van maar best grote kans dat er geen HF leden zijn die deze Citizen hebben.

Ik weet wel wie de jacht geopend heeft op een Citizen Super Ace :sweat_smile:

Citizen Super Ace

13 likes

20 likes

denk dat ik met deze hier ook de enige ban:
de citizen hi-line

18 likes

25 likes

Ik heb zojuist een toffe Seiko 5 uit de jaren '80 gekocht en zocht er naar op het Forum. Kon niks vinden, dus ga er vanuit dat niemand hem heeft. Als het niet klopt, hoor ik het graag!

25 likes

Van harte gefeliciteerd!!!
Mooi hoor :star_struck::star_struck::star_struck:

Deze ook de enige op HF?

10 likes

Hoewel eigenlijk op zoek naar een list OP, zit ik sinds je NA echter ook regelmatig naar dit prachtige horloge te kijken. En naar de mooie foto’s in je NA topic.

1 like

Supergaaf!!

Wat gaaf hé, ik ben wel benieuwd naar het verhaal hoe je hem gekregen hebt :grin:

Gewoon doen!

Vind de Tudor variant net ff wat meer spreken, minder eenheidsworst dan de OP. Ja de OP is prachtig mooi absoluut.
Alleen voor mij, de Tudor wint.

21 likes

14 likes

Bedoel maar. Wauw

2 likes

@Mozaiek en @Seumpie: Dubbel Wauw!!
Dank voor de mooie foto’s :hugs::smiling_face_with_three_hearts:

Ik vertrek eerste kerstdag weer voor een aantal weken naar mijn zusje in Oostenrijk en heb in die periode in ieder geval weer een bezoek aan Juwelier Dallinger (Leitner) in Innsbruck gepland. Heb daar zowel de OP als de BB One 41 gepast en vond de OP net wat fijner dragen.

Naar aanleiding van jullie mooie foto’s ga ik ‘mijn’ verkoper daar zsm een email sturen met vraag/verzoek of hij de M79683-0001, 0002 en/of 0005 in voorraad, of op korte termijn beschikbaar, heeft om te passen. Wie weet…

2 likes

Graag gedaan, ik vind de One een mooi “clean” horloge. Had hem eerder gepast staal met grijs en blauwe dial en deze verraste mij positief :blush: eerder ook de blauwe dial gekocht. En zag de TT bij Q-watches voorbij komen en de zwarte dial samen met crème indexen en gouden wijzers top combi :+1:t2:

7 likes

Helemaal mee eens! Idem de OP overigens.
Toevallig heb ik een blauwe One als op je foto daar gepast en vergeleken met de beige OP. De One heeft mij ook aangenaam verrast en die heeft mij, zoals blijkt, ook niet meer losgelaten.

Ik hoop uiteindelijk een OP of een One S&G mee naar huis te nemen :crossed_fingers:

8 likes

deze heb ik ook, en zelfs met stalen Unimatic band :wink:

Heb verschillende kleuren OP gepast maar de kleuren kunnen mij niet bekoren :face_with_peeking_eye:

1 like