De Enige op HF!

Ik vrees dat die ouder is dan 1965 :wink:

1 like

Ho dat stukje had ik even in alle haast wat ik altijd heb gemist :see_no_evil:

1 like

Dat overkomt mij ook wel eens, ik neem ook niet altijd de tijd om goed te lezen :sweat_smile:

1 like

Hmmmz, je maakt het voor de lezers niet echt duidelijker qua state of mind. :speak_no_evil:

1 like

Wat ik probeer te zeggen is dat ik meer middle of the road ben gaan kopen. Standaard GSjes, onopmerkelijke horloges zoals de Kuoe, en inderdaad ook greatest hits als de Santos en de Reverso. De niet-niche bevalt me blijkbaar beter dan allerlei niche experimenten.

Deze ook?

12 likes

Best fraai in goud

1 like

Ik kan me nog een stekelige reactie herinneren toen ik vrijwel dezelfde observatie deelde.

Maar mooi om te lezen dat je nu meer rust hebt gevonden in het midden van de weg, dat probeerde ik je een paar jaar geleden al duidelijk te maken :slight_smile:

En kudos voor de Santos en Reverso, die zijn beide top!

2 likes

Inzicht kan voort schrijden, zelfs bij eigenwijze heren.

3 likes

Een recente NA: Laco Valencia 39mm :slightly_smiling_face: Volgens mij nog niet eerder gezien op HF, of zijn er nog meer?

10 likes

Ik heb hem inderdaad hier nog niet gezien - maar ik weet niet hoelang dat duurt want ik word hier wel hebberig van, mooi horloge!

1 like

Thanks! Ik maak nog een NA topic met wat meer foto’s, maar long story short ben ik er heel tevreden mee :slightly_smiling_face: Zeker het overwegen waard!

1 like

12 likes

Nog steeds geen broertjes of zusjes gezien. :drooling_face:

9 likes

Ressence Type 7 Aquamarine

24 likes

Hij is inderdaad niet mooi…
Hij is prachtig.:smile::wink:

1 like

Volgens mij nog steeds de enige.

24 likes

Ik heb volgens mij vier gegadigden voor dit topic:

Erebus Origin 38 met stainless steel bezel:

Casio “tank” met zalm dial:

Erebus Ascent 36 met blue MOP dial:

Seiko SNE573 in het bruin:

13 likes

8 likes

Zijn er nog meer quartz Alpinisten op HF?

5 likes