De Enige op HF!

Dat maakt niet uit. Zeg maar de Olympische gedachte…

Op de gok.
Seiko 2220-3031 “Tank”

6 likes

Dit lijkt wel de allereerste hommage aan de Seiko Captain Willard. Kan dat zijn?

1 like

Geen idee. Er staat ook niets van op hun site.
Maar ik denk, dat de verwijzing naar de 70’s wel daarop kan duiden. Ze komen overigens nu weer met een nieuwe serie bronzen horloge in deze vorm.
https://tc-9watches.mysimplestore.com/products

1 like

Wat een exoten komen hier voorbij!,
maar het zou mij echt verbazen als er nog iemand mijn “Rastero Unico”
:face_with_raised_eyebrow: heeft…
En daar wed ik een vier-pak Karmeliet Triple op!

5 likes

Prachtig horloge. ( eigenlijk ook supermooie foto setting ! )
Waar worden deze eigenlijk gemaakt en wat zit er binnen in van uurwerk ?

1 like

Aramar Troopship prototype

3 likes

Oh, wacht even, ik dacht dat het een horloge uit ‘76 was. :rofl: Dan is mijn vraag niet relevant.

Heeft iemand deze Airman?

3 likes

Het is een Brits merk, maar ik neem aan in China geassembleerd. Het is een quartz horloge

Ah, is het quartz ? Wist it niet. In elk geval een heel mooi horloge.

1 like

6 likes

8 likes

13 likes

12 likes

4 likes

Het zou zomaar kunnen?

22 likes

Lijkt me haast niet, maar ik vind hem wel geweldig.

1 like

Ben benieuwd. RJ heeft er zeker een maar ik weet niet of hij hier ook actief is.

1 like

Ik heb zaterdag in de auto de podcasts van Mannen van de Tijd geluisterd met heer Broer en nu snap ik de tekst op de Snoopy pas!

Ik zou wel zo’n zilveren speldje willen, gewoon omdat. :nerd_face:

1 like