Dat maakt niet uit. Zeg maar de Olympische gedachte…
Dit lijkt wel de allereerste hommage aan de Seiko Captain Willard. Kan dat zijn?
Geen idee. Er staat ook niets van op hun site.
Maar ik denk, dat de verwijzing naar de 70’s wel daarop kan duiden. Ze komen overigens nu weer met een nieuwe serie bronzen horloge in deze vorm.
https://tc-9watches.mysimplestore.com/products
Wat een exoten komen hier voorbij!,
maar het zou mij echt verbazen als er nog iemand mijn “Rastero Unico”
heeft…
En daar wed ik een vier-pak Karmeliet Triple op!
Prachtig horloge. ( eigenlijk ook supermooie foto setting ! )
Waar worden deze eigenlijk gemaakt en wat zit er binnen in van uurwerk ?
Oh, wacht even, ik dacht dat het een horloge uit ‘76 was.
Dan is mijn vraag niet relevant.
Het is een Brits merk, maar ik neem aan in China geassembleerd. Het is een quartz horloge
Ah, is het quartz ? Wist it niet. In elk geval een heel mooi horloge.
Lijkt me haast niet, maar ik vind hem wel geweldig.
Ben benieuwd. RJ heeft er zeker een maar ik weet niet of hij hier ook actief is.
Ik heb zaterdag in de auto de podcasts van Mannen van de Tijd geluisterd met heer Broer en nu snap ik de tekst op de Snoopy pas!
Ik zou wel zo’n zilveren speldje willen, gewoon omdat. 










