De Enige op HF!

Heb het horloge nu meer dan een halfjaar in mijn bezit en zit best vaak op HF maar ben nog nooit een foto van een titanium ploprof
tegengekomen.

Hoe heet die beste HF gebruiker?:thinking:

@MannetjeMar heb ik iets over het hoofd gezien? Bovenstaande beweerd dat er nog twee zijn met een titanium ploprof?

@Krikke kom maar door met de foto’s :sunglasses:

2 likes

Ik had het woordje titanium over het hoofd gezien. Mijn excuses! Dacht dat dit een ‘normale’ ploprof was, maar blijkbaar heb je hier ook meerdere varianten in.

2 likes

Mercedes-Benz 190 (W201)?

1 like

Yess maar een 2.3 16v cosworth

6 likes

De 1e versie

19 likes

Deze Speedmaster ook nog niet voorbij zien komen op HF.

6 likes

Volgens mij heeft @HansT deze ook :thinking:

1 like

Je hebt hem getagd, we zullen het horen/lezen :blush:.

2 likes

Inderdaad :blush:

1 like

Klopt, sinds augustus 2019 heb ik deze mooie Speedmaster automatic Silver 39 mm uit het jaar 2000😁:

8 likes

Ach wat jammer, @Weppenzeiler is af en mag niet meer posten in dit topic :wink:

Ik merk dat er veel risico wordt genomen in dit topic. Echter als je geen uniek horloge hebt ben je af :skull_and_crossbones:

7 likes

Nog iemand hier???

6 likes

Ik heb er denk ik twee:

En

11 likes

Leuk! Hoe bevalt die OW?

Ik zit nog wel eens te loeren naar die P-101 van hun.

1 like

Bevalt heel goed! Alleen de lume valt me tegen, maar misschien is dat beter in de groene versie.
De kast/lugs is echt heel mooi, kan het niet zo goed uitleggen hoe de vorm is, maar is echt fraai!

1 like

Volgens mij is er niemand anders meer met de 41mm Coral Red.

8 likes

4 likes

Maakt niks uit, hoef je jou excuses niet voor aan te bieden. Leek mij al raar dat er nog iemand was met deze uitvoering. De titanium uitvoering heeft ook geen datum tegenover de stalen variant😉

Staal en titanium. Staal is discontinued…

1 like

Ja verdorie, dit soort antwoorden gaan mij geld kosten ja!

Maar de lume leek mij inderdaad ook al een minpuntje in deze prijsklasse… :thinking:

1 like

Ik denk dat ik met mijn GS hi-beat GMT ook de enige ben op HF :blush:

25 likes