De Enige op HF!

Even groot. Beetje optisch bedrog door de diepte van de foto

2 likes

Die lijkt wel heel erg veel op een Seiko 8305-1010

En deze is van 1967…

6 likes

Ik heb er hier ook nog wel enkele, die hier niemand zal hebben:

Ik heb het hele internet afgespeurd om een vergelijkbaar horloge te vinden. Je ziet er wel, maar nooit met zo’n wijzerplaat. De horloges met dit uurwerk (Raketa 2609HA) zijn dan eind jaren 60, begin 70 te vinden. Maar schijnbaar is deze gegraveerde wijzerplaat uniek…

En ik denk niet, dat iemand zo’n Alba AKA zal hebben (of toe wil geven, dat hij er eentje heeft). Echt zeldzaam zijn ze niet, maar ze zijn hier nooit verkocht…

De kans, dat dit iemand draagt, is wel aanwezig, maar dan is die persoon zeker wel slechthorend. Deze Phonak is namelijk bedoeld voor het aansturen van gehoorapparaten.

En deze Casio Timbercruiser zal hier ook wel niet zomaar iemand hebben. Werd alleen in Japan verkocht, en ik heb sindsdien slechts enkele foto’s van zo’n horloge op het internet gezien.

En deze Alba AKA is wat minder extreem, maar net als voor de vorige geldt, dat ze hier niet verkocht werden.

5 likes

Yes, ben ik idd ook al tegen gekomen zou de twee wel eens naast elkaar willen leggen.

Kan geregeld worden, hoor! Ik heb er 2 van die Seikos liggen…

1 like

Oh, das wel interessant.

Junghans Meister automatic met grijs of blauwe of bruine wijzerplaat ligt aan het licht…

17 likes

12 likes

3 likes

Laco Aachen Oliv 39mm old radium

6 likes

Op aanraden vanuit het Sinn topic, vermoedelijk heeft niemand anders hier een Sinn 900 Flieger:

8 likes

Ehhhh echt uniek niet hoor, je hebt minimaal 2 horloges zelf dubbel… :rofl:

Ja, goed hè :rofl:

image image
Omega Seamaster Omegamatic

6 likes

Seiko eind jaren 90?

5 likes

Edox eind jaren 70

6 likes

Astbourg Oost-Duits?

4 likes

Edox gekocht als 25 jarig huwelijkskado (14 jaar geleden)

4 likes

Deze nog niet gezien hier

10 likes

12en half jarig jubileum kado +haf maandsalaris netto (lang, heel lang geleden) :joy:

4 likes