De Enige op HF!

NBA edition Tissot

10 likes

Iemand deze al eens gezien of deze misschien

11 likes

Voor zover ik heb gezien is dit het enigste specifieke Mutrix model dat ik hier ben tegengekomen :slight_smile:

7 likes

Niet de enige sherpagraph denk ik, maar vast wel de enige in deze configuratie.

16 likes

Sinds gisteren onverwacht in de collectie.

22 likes

Ik ben deze in de groene kleurstelling nog niet tegen gekomen, telt dat ook of ben ik nu af :wink:

12 likes

Aflopen week deze bijzondere beauty binnengekregen uit Japan: de Neo Tokyo, debut model van het Japanse merk Namica via een Kickstarter project afgelopen voorjaar. Hiervan is een goede review gedaan door Jody van Just One More Watch en een variant van deze horloge won ook een van zijn Lume Wars video’s.

De plaat is bijzonder: afhankelijk van lichtinval kan deze van roze via paars en aubergine naar bijna zwart gaan! Daarnaast een 50mm bead blasted case, gereguleerde NH38 (geen ghost date), mooi solide bracelet, etc, etc.

De wijzers hebben iets weg van Squale maar verder vind ik m heel eigen. Echt iets anders, zeker qua kleur en daarom leuk voor de variatie.

25 likes

Mooi exemplaar, veel plezier ermee!

1 like

Bijzonder dat je van de week nog een andere Microbrand op de korrel moest nemen vanwege de kleur van de wijzers en zijnde een Kickstarter project, en dan kom je met zoiets op de proppen…

Ik was niet gecharmeerd van een specifiek project, dat klopt maar niet omdat het een microbrand was of omdat het op kickstarter was. Op beide heb ik niet tegen, integendeel.

Ik vond dit een slechte keus qua leesbaarheid maar dat ben ik. Als iemand anders dat wel leuk vindt helemaal prima natuurlijk.

Qua leesbaarheid niets mis met deze toch? :slightly_smiling_face:

13 likes

Nog een Citizen wiens kleurstelling hier nog niet zag.

12 likes

Victorinox

5 likes

Mondaine zakhorloge

12 likes

Toch niet de enige
@Tabbah :+1:t2::sunglasses:

Edit
Helemaal verkeerd begrepen, vooralsnog gewoon de enige
/Edit

mijn vriendin draagt dit horloge. het is nagenoeg onverwoestbaar. 1 x per jaar even polijsten en het is weer als neuw. horloge is voorzien van saffierglas.

1 like

Is dit de enige Jazzmaster Power Reserve hier op HF? Bij aankoop twijfelde ik nog over andere kleurstellingen, maar ik ben uiteindelijk erg tevreden over deze variant.

12 likes

27 likes

18 likes

Mijn post verwijderd.
Sorry was van voor 1965 dus eraf gehaald mag niet meedoen…