De Enige op HF!

Als liefhebber van pronto verdal verzamel ik al een paar jaar. Maar zo uniek als dit exemplaar heb ik ze niet eerder gehad.

Met gepaste trots deze landeron 248 rally, interne bezel, gave kleuren, bouwjaar rond 1970:

Ook het caliber is brandschoon.

28 likes

Nice!

1 like

https://i.imgur.com/vMhcZN6.jpg

Deze heeft niemand op het forum. De Grand Seiko Nami. 1/100 LE (Thailand only)

39 likes

Prachtig horloge, de Ulysse Nardin Freak. Ulysse Nardin is een mooi merk, het model is zeker prachtig!

Niet in mijn bezit, van een vriend:

Altijd genot naar te kijken. Ben je tevreden met je Freak/krijgt hij veel draagtijd?

13 likes

Mooie :star_struck:

1 like

De heerlijke Omega Genève Ref. 166.0174 met Italiaanse dagschijf (helaas!) niet eerder gezien op HF.

23 likes

5 likes

Weet niet zeker hoeveel andere andere hf leden deze hebben. Op zich zijn ze allemaal uniek gezien de limited hoeveelheid van 137 stuks met gepersonaliseerde caseback

15 likes

Hele gave mod met Seiko onderdelen en staat te koop in het blauwe gedeelte.

3 likes

15 likes

De Sully is echt heel mooi Bill zijn er meer, maar die springt er echt uit :grin:

1 like

Ik ben er zeer tevreden mee, draag hem bijna elke dag, lekker licht door het titanium waardoor de 43mm kast minder opvalt. Gelukkig 2 jaar geleden een mooie deal op kunnen maken, de retailprijs is de afgelopen jaren vors gestegen

1 like

(?)

28 likes

Omega James Bond 60th Anniversary Seamaster :zero: :zero: :seven:

33 likes

Nee joh, de SZSB014 die heb ik al sinds 2020, zie post 6 hier helemaal bovenaan.
Maar er zijn er inderdaad niet veel.

IMG_0140

6 likes

Haha, nu dat is mooi dan.
Top. Heerlijk horloge.

1 like

Maar nu ben ik ook niet meer de enige hè :thinking:
Volgende keer eerst even overleggen voordat je wat koopt :scream:

En als afsluiter: je hebt een uitmuntende smaak.

2 likes

3 likes

Sorry…

6 likes

Nee, toch net iets anders, ik neem het terug!

1 like