De Enige op HF!

Dat je die Nomos eerder hebt gezien kan kloppen, overgenomen van een ander forumlid. De tag heb ik al vaak laten zien, wellicht dat ie daarom in je geheugen zit. Ik heb de afgelopen 5-6 topics van “wat dragen we vandaag” helemaal gezien, en niet eerder gezien.

leuk topIc trouwens :+1:

1 like

Ik zet in met deze. Afgezien van het verkooptopic van waaruit ik hem heb gekocht (en in mijn eigen posts) heb ik hem hier nog niet gezien:

De Bulova Accu-Swiss “Murren” chrono (ref. 63C118).

2 likes

!






18 punten, heb best veel uit eind jaren 60, jaren 70.

20 likes

Ok een aantal dan maar. Weet zeker dat niemand deze heeft. :point_up_2:t2:

2 likes

Af!

4 likes

Ik weet vrij zeker dat ik de enige ben met dit horloge

2 likes

Deze zie ik hier volgens mij nooit voorbijkomen.

2w5iuqr

13 likes

ORIS PRODIVER POINTER MOON
Deze heb ik de afgelopen 5 jaar hier niet nog eens gezien.

6 likes

Zo goed als zeker de enige.

15 likes

De MeisterSinger no 1 zal hier ongetwijfeld vaker voorkomen.
Maar ik acht de kans klein dat daar de city edition Haarlem tussen zit.

1 like

Dat is een hele mooie, wel van na 1965?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Niet heel erg uniek maar ik ken niemand op het forum die hem ook heeft

8 likes

De Hamilton Railroad Small Second. (H40515731)
Hier ben ik niet 100% zeker van, maar ik neem de gok.

3 likes




4 likes

Dit wordt de eerste keer dat het hebben van Invicta wat oplevert :wink:

7 likes

6 likes

Betwijfel of het echt iets oplevert

1 like

Ook ik denk dat ik de enige ben met een Barthelay B10. In de tijd dat ik deze heb, ben ik op de diverse fora er geen eentje tegen gekomen.

Tot voor kort heb er zelfs geen eentje te koop gezien. Momenteel staat er eentje te koop op chrono ( en nog niet eens zo gekke prijs) .

Barthelay is, van origine, een zelfstandig Frans merk, dat Swiss Made uurwerken, gebruikte. Het merk is trouwens niet meer zelfstAndig en valt al jaren onder de Franck Müller Group.

Voor mij is het een bijzonder horloge welke is gekocht voor een speciale gelegenheid. Verder de MOP dial vind ik betoverend mooi evenals de banaanvormige kost. De vorm draagt bij aan een hoog draagcomfort. De blauwe (saffier?) inlay’s van de kroon en pushers geven het iets sjieks.

Anyway, ik ben benieuwd of er überhaupt mensen hier op het forum zijn die een Barthelay hebben…

2 likes

1975 zegt het interweb :see_no_evil:

Eeuwige roem!:grinning: