Gaaf horloge!
Is deze al eerder gesignaleerd op HF?? Volgens mij niet.
Ik heb net een topic aangemaakt over Edouard Koehn een oud maar hernieuwd merk dat bijzondere horloges in kleine oplages van 88 stuks maakt (meer info zoek het topic Edouard Koehn) en hierbij een voorproefje
Weerssymbolen? Temperatuur? KM? Ik ben wel benieuwd hoe die zit.
Heb hier een Seiko SLA057 met passende stalen bracelet van GS. Wel al eens een SLA055 gezien maar deze configuratie heb ik hier nog niet voorbij zien komen
Ik denk dat ik er twee heb die hier geen familie hebben…
ZEP ed charles vermot en Breitling Navitmer b03 rattrapante bronzen plaat.
Mooie uurwerken, de auto doet mij denken aan een Alfa Romeo?
Nee dat is een Mercedes 190e 2.3-16v… Volgens mij ook de enige hier op het forum…
Mijn andere oldie is ook de enige op het forum
2 toppers
Het ging even om de auto
Heel benieuwd hoe deze in het echhie er uitziet en aanvoelt.
Als ik alleen op de foto moet beoordelen is het een NO, maar ik denk dat juist deze Tudor een dikke YES is in werkelijkheid
Inderdaad zeker geen allemans vriend, maar hij is zeer licht en draagt zeer comfortabel. Is wel een beetje een dikkertje, denk 14mm, maar eenmaal om je pols vergeet je dat je een horloge draagt. De originele Tudor band zuigt, daarom heb ik hem op een gewoon zwart lederen bandje gezet. Bandaanzet is 24 mm btw. Is nogal “in your face” maar vind hem prachtig.
Bar slechte foto maar nog steeds in bezit. Gekocht in 2020 hier op het forum. Tijdje op zoek geweest naar de groene variant maar opgegeven.