De erfenis.💶 Wat zou jij doen?

Deze ga ik in een paar minuten bestellen…in meerdere kleurstellingen (beperkt) beschikbaar. Past in je budget…

1 like

Echt helemaal geen ervaring met Alpina. Maar is dat een auto chrono of een quartz?

Gecondoleerd! Voor een dergelijk bedrag kan je ook een mooie Nomos aanschaffen, is dat iets?

Je collectie een beetje kennende is dit een mooie aanvulling die een ander horloge niet in de weg zit.

Verder vind ik dit tof:

Of heb je een doxa overwogen? 600t is min of meer binnen budget en een gebruikte 300t ook

1 like

Of een leuke serica! In zwart, wit of donkerblauw

2 likes

Misschien een Casio Oceanus?
*

2 likes

Automaat, tweedehands rond de 1K, discontinued dus beperkt beschikbaar…

Ja, heeft wel mijn belangstelling. Recent toevallig beetje aan 't speuren op de site. :slightly_smiling_face:

Nee, klopt, bijt elkaar niet.

Echo/neutra ga ik even checken!

Oh ja, dat is ook een heel goede optie! Ga ik ook even bekijken!

Ik vind die witte wel aardig. Blauwe nog niet gezien.

1 like

Weet niet. Casio denk ik altijd meteen aan G-Shock of de Duro. Maar dat zou dan echt als beatertje zijn.

1 like

Alpina ga ik ook even naar kijken, nog.

Deze nog te koop op Chrono, alles bij elkaar rond de 1.200…moet uit Swiss anders was ik voor deze gegaan…kon niet wachten…

1 like

Zag deze laatst voorbij komen :ok_hand:

Limited edition platinum leaf dial

Wel een interessante dial, maar weet niet of dit wat voor mij is.

40% is niet mis. Waar/hoe geef je dat aan dan?

Bij preisvorschlag

1 like

Ik zou, persoonlijk, even op nog wat meevallers wachten en voor een Grand Seiko gaan.

1 like

Is wel een wens, nog altijd. Nou ja, rustig even afwachten. Heb geen haast.

1 like

O.k., ik kan me voorstellen dat vele van jullie hier slapeloze nachten van hebben gehad. :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ik ben er inmiddels uit. Sterker nog: ik heb 'm gisteren opgehaald! Ben er super blij mee! Bedankt voor het meedenken, iedereen! :+1:

Gisteren dus bij @SuperC (Jaap) van Ten2Two opgehaald. M’n tweede Squale. Wilde heel graag deze versie en hij bleek 'm gewoon te hebben! :champagne: :partying_face: Ben helemaal verliefd op die wijzerplaat! :heart_eyes: De hele dag naar aan 't kijken! :grin:

20 likes

Squale Onda! Leuk man, gefeliciteerd.

Overigens snap ik niet waarom er geklaagd werd over wansmaak in dit topic, ik vond het een vrij normale vraag. Overigens is de 500-1500 prijsklasse één van de leukste in de horlogewereld. Er gebeurd zo veel leuks, en daar is die Squale een leuk voorbeeld van.

Draag 'm in goede gezondheid.

4 likes

Dank je wel, man! :slightly_smiling_face: :+1:
En zeker met je eens: heel veel moois en leuks in dit segment!

Gaaf horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like