De Explorer discontinued?

Er is net een video uitgekomen van Bark and Jack, waarbij Adrian uitgenodigd was op een bijeenkomst van Rolex. Deze bijeenkomst/presentatie/etentje stond in het teken van de Rolex Explorer.

De hamvraag is natuurlijk: waarom wordt de Explorer gepuhst (ondanks dat ook die sowieso inmiddels lastig te krijgen is)?
Zou de Explorer gediscontinued worden? Wat denken jullie?

Hierbij de link naar de video.

1 like

Een enkele YouTube gaat naar een lokale bijeenkomst. Geeft aan dat eigenlijk niemand weet wat Rolex Genève gaat doen en gelijk speculeren. Much ado about nothing, in goed Nederlands.

3 likes

Euhh nee… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.

4 likes

Mij ook!

8 likes

Waar zat die negeer fucntie nog eens?

3 likes

Goed topic

1 like

Rolex die gebruik maakt van influencers? :face_with_hand_over_mouth::wink::wink::wink:

1 like

Dat is elk jaar uiteraard weer afwachten. De keuze’s van Rolex zijn niet altijd makkelijk te voorspellen. Vorig jaar waren er ook maar weinig die verwacht hadden dat de 116710ln zou verdwijnen.

Ik zet dit jaar mijn geld op een ander model welke van het toneel zal verdwijnen.

1 like

In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, maar toch ben ik het er mee eens. Als ze productie al stopzetten zal het, Rolex kennende, tijdelijk zijn. :slight_smile:

Ah. In het filmpje zegt ie: Discontinued, updated or changed, what do you think. Kortom, een volledig open vraag. :+1:

Misschien is de Explorer lopende band ff stopgezet voor onderhoud. Dan is hij feitelijk ook even “discontinued”…

Ik zie ze ook steeds minder liggen bij de AD.

Zouden de GMTs ook discontinued zijn? :thinking:

Serieus, één persoon die toevallig uitgenodigd is op een plek waar hij niet “hoort” maakt een filmpje, heeft een gevoel (omdat ze een mooi display over de Explorer hebben neergezet wordt het ineens “gepushed” en zal het wel discontinued worden). En nu gaat het het internet over alsof het misschien wel zo zal zijn… :roll_eyes:

1 like

Omdat de explorer nog de enige verkrijgbare steel sports rolex is van de AD. :joy::joy::joy:

Ik was ook op zo’n bijeenkomst geweest. Toen hadden ze alles!! Green sub, ceramic daytona black and white, blnr , skydweller, seadweller, etc etc. Iedereen wou meteen kopen en meenemen. Maar kon niet. Alles was bruikleen van Rolex zelf. :sweat::sweat::sweat:

Gelukkig was er veel champagne en hapjes om de teleurstelling enigszins te verzachten

1 like

You Tube, een kanaal met zeer veel meningen van zelfverklaarde horloge experts. Bark&Jack (Explorer discontinued), Mark Goldberg (nieuwe fabriek wordt gebouwd door Rolex en Rolex overspoelt binnenkort de markt met stalen sportmodellen), Austin Daniels (Japanse grijze handelaars dumpen massaal BLNR en GMT LN), Jasper (Alles is outdated buiten Rolex), Archie Luxery (rechtstreekse aanval op TGV), TGV (The empire strikes back) en ga zo maar door en ga zo maar verder. Leuk om naar te kijken, maar niemand heeft de waarheid in pacht.

1 like