Dé feestdagen - elk jaar periode waar de leveranciers van horloges zich 100% op storten met assortimenten die best al overlopen.
Kies je dan voor een ouder model met lekker wat korting, of die retro die net op tijd uitkomt en nog niemand heeft?
En wil je hem eventueel later weer kunnen lozen, dan biedt een populair model wel een plusje ?!!
Hoe match je je wensen en waar? Ik ken nog de jaargidsen die in Duitsland uitkwamen met overzicht, maar online - geen idee…
Toevallig zag ik net een heus overzicht van iconen in de horlogewereld van ‘gearpatrol’ - voor de meeste partners ‘fearpatrol’
Wie op HF heeft zelf al een interessant lijstje?
Begin er niet meer aan: vorig jaar ging het mis toen ik om een dik horloge en een slank lichaam vroeg
Ik begin er niet eens aan. Heb wel wat met de gezellige dagen en het samenzijn. Dure kadoos horen daar niet bij. En daar vallen mijn horloge wensen wel onder .
Ik ben nog maar net een jaartje bezig met deze liefhebberij. En ik vind dat ik er al aardig knaken in heb zitten. En dan komt de HFLE er ook nog aan.
Dus nee, geen horlogewensen op mijn lijstje.
Ik zou wel een mooie GS willen, maar vind het tegelijkertijd heel moeilijk daar een keuze in te maken waar alles op zijn plek valt (lees: aantrekkingskracht in combinatie met de perfecte/acceptabele aankoopprijs).
Stiekem is er nog een wishlist met een Cartier Santos of Tank, danwel Omega Seamaster, Speedmaster of Aqua Terra… maar daar worden de elementen in juiste combinatie (nog) lastiger.
Ik zal het daarom waarschijnlijk nog een tijdje met mijn huidige horloges moeten doen, wat op zich ook geen straf is.
Ja, da’s dus een pittig lijstje inderdaad. De meesten kom je ook tegen in die lijsten met iconen bij Gearpatrol trouwens - inclusief de redenen waarom ze dat zijn…
Beetje jammer dat zij daar geen serie met ‘betaalbaar’ en toch prikkelend moois aan hebben toegevoegd - zou fantastisch zijn wanneer zoiets op ons eigen HF ontstaat toch?!?
Geen horloge op mijn lijstje maar wel een nieuwe Nato OK van Breitling.
Ding kost €180,- dus bestel hem zelf (te duur om te vragen m.i.) én leg hem daarna zelf onder de kerstboom.
That’s the spirit
Volgens mij stonden er hier op het forum een paar beschikbaar;)
Klopt maar ik moet de 24mm aanzet hebben en die heb ik nog niet voorbij zien komen…
Geen lijstje…
Ik heb al wat ik hebben wil.
Er komen alleen nog wat nieuwe leren Vario bandjes aan…
Ben met de kerst jarig missen krijg ik wel wat van de kerstman