Waarom? Omdat ik deze erg mooi vind en graag hebben wil als eerstvolgende aanvulling in mijn horloge doos en/of om de pols. Weer totaal verschillend van wat ik al heb, lekker verschillende stijlen en merken bezitten vind ik wel leuk. Heb niet echt een andere reden dan dat!
Breitling Colt Skyracer Breitlight.
lijkt mij een prima dagelijks horloge, superquartz, goed waterdicht, licht, niet te hoog, zwart, kan overal bij gedragen worden.
moet hem nog in het echt gaan zien, veel gehoorde āklachtā is dat ie nogal goedkoop/plasticachtig aandoet. Tevens niet echt een bandenswapper vanwege de constructie. We zullen zien.
Had ik gezien ja, was even de afbeelding die ik het snelst kon vinden. [quote=āseptentrio, post:6, topic:131374ā]
dus de sint moet wel goed zijn huiswerk doen
[/quote]
Uit nieuwsgierigheid: hoe zien jullie dat? De āSā ziet er raar uit maar verder zie ik niets. Ik weet ook niet of die S wel klopt voor dit model natuurlijk (dat is te onderzoeken maar jullie weten dat uit het hoofd, zonder bouwjaar etc. voor handen te hebben).
Ik vind het āvintageā hoekje der horlogerie heel interessant maar door dit soort opmerkingen durf ik eBay amper te openen, uit angst voor een misstap.
Ik ben nogal gecharmeerd van onderstaande Omega Aqua Terra!!
Heeft eigenlijk alles in zich wat een horloge moet hebben!!
Doch, vooral is het de schoonheid die deze Omega uitstraalt.
De kleur en materiaal van de wijzers komt totaal niet overeen met de rest van het ontwerp en toont geen engel spoor van patina. Nu heb ik zelf niet veel ervaring met vintage horloges maar hier is een artikel om je op weg te helpen.
Kijk anders even [of stel de vraag] in het vintage horloge forum.