die Seiko’s toch,
ze blijven aantrekkelijk
zeer mooi exemplaar weer
draag hem met plezier
Gefeliciteerd, wat een stuk en mooi polijstwerk!
Prachtig!
Zo mooi!
Man van stavast !
Worstelt en komt boven
Held… van Harte.
Prachtig verhaal, prachthorloges
alleen zit het Goede Doel nu in m’n hoofd te jengelen
Het wil maar niet ophouden.
Gefeliciteerd met dit fraaie duo, geniet ervan
Met het nodige geduld en doorzettingsvermogen kom je er wel
Zo is dat!
Oh man wat vet! Heerlijk Tanaka San’s Grammar of Design blijft zo onwijs mooi, zeker als Kamil zijn ding heeft gedaan!
Geweldig!!!
Ik heb ook de 4420, ook via Buyee gescoord. En de 4425, uit frankrijk, misschien wel van degene die jou een kippenpoot uit wilde draaien En van diezelfde fransman de 6156-8010 (meen ik dat dat het type is).
Maar ik krijg het niet over mijn hart om ze naar Polen te sturen. Om ze toch origineel, en met patina te houden. Mooi dat jij het wel gedaan hebt, en ik bekijk ze graag eens in het echt! En wellicht gaan ze dan toch naar Polen…
Trouwens, Belgie had toch ook een zaratsu apparaat aangeschaft las ik eens?
Met de plaat doet Kamil niks. En ja, ik ben geen fan van polijsten. Maar dit is anders. Er komt meer staal bij dan dat er af gaat. Onomkeerbaar, dat wel.
En het start ongetwijfeld met het apparaat. Maar Kamil heeft de skills. Jarenlange ervaring mogen opdoen op andere horloges dan de mijne… Om die jarenlange ervaring en kunde wél op de mijne over te brengen. Heeft toch mijn voorkeur.
Jazeker, hij levert een geweldig resultaat. Ik ben erg benieuwd hoe scherp hij in werkelijkheid is. Ik denk nog beter dan op de foto’s?
Ik snij er het vlees mee.
Schitterende Seiko’s! Wat een heerlijk en vermakelijk verhaal om te lezen. Heel veel draagplezier gewenst met deze twee toppers👍
Gave aanwinst, geniet ervan!
Thanks, veel te lange band!
Inclusief horloge hé! Past meer dan prima om 16,5cm pols!
Ah, te snel gelezen. Dank je wel!
Meer info nodig? Pm me!
Super, vakwerk
Mick?