De Griff straps

Zeer positieve ervaring met deze horlogebanden -en accoiremaker. Nadat ik online een band besteld had, heeft Jan van de Griff me per mail benaderd wat ik precies wilde (ik had wat gevraagd via “het opmerkingenveld). Hij gaf steeds advies en hielp me daarmee de juiste keus te maken.

Na wat heen en weer mailen was ik eruit en zou ik binnen enkele weken mijn band ontvangen. Tussen de mailtjes door had ik echter een keer geswitcht van band. Dit was echter onopgemerkt gebleven door De Griff of vergeten. Hoedanook: ik ontving de verkeerde, voor mij gemaakte band. (De eerst doorgegeven keus).

Nadat ik dit kenbaar had gemaakt, gaf Jan onmiddellijk zijn fout toe en zegde me toe de juiste band op te sturen. Toen ik vroeg wat ik met de verkeerde band moest doen, vertelde hij me dat ik die mocht houden, mits ik hem zou dragen en niet verkopen. Ik ben nu op vakantie, dus kan nog niet zeggen wat ik ga doen. Maar mocht ik hem niet dragen, dan krijgt hij hem netjes terug.

Kortom: een net bedrijf, met goeie communicatie én klantvriendelijk ook nog! Een aanrader dus!

1 like

Ook ik heb al vaker bandjes gekocht bij Jan. Top kerel en een man van zijn woord!