De Grönefeld broers zoeken hulp

Misschien iets voor iemand op dit forum?

VAKIDIOTEN GEZOCHT

Door jarenlang consequent horloges te fabriceren op het allerhoogste niveau, met een eigen design én met verrassende mechanismen hebben wij vele harten van horlogeliefhebbers gestolen. Om het internationale succes te kunnen bijbenen willen wij graag ons gezellige team versterken.

Wij zijn op zoek naar gemotiveerde, gediplomeerde horlogemakers.

Ben jij een gepassioneerde horlogemaker, een gedreven techneut die zijn/haar vakmanschap tot in perfectie wil uitvoeren? Dan ben jij wellicht de topper die alle aandacht aan onze mechanische kunststukjes gaat geven.
Mocht jij van mening zijn dat je van grote toegevoegde waarde kan zijn voor ons bedrijf dan verzoeken wij je vriendelijk jouw c.v. naar ons op te mailen. info@gronefeld.com

Met vriendelijke groet,
Bart en Tim Grönefeld.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

12 likes

Denk dat ik eens ga reageren, na les 8 van de avondopleiding Uurwerktechniek aan de vakschool in Schoonhoven moet ik toch wel kans hebben :rofl:

11 likes

Ik ga met je mee… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb vandaag enkel een secondewijzer stuk gemaakt en een hoofdveer… ik maak dus vorderingen. :sunglasses:

2 likes

@Floris155 niks voor jou? :wink:

1 like

Moest ik ook gelijk aan denken :+1:

1 like

Ik ben niet op zoek naar iets anders :wink:
Ze maken mooi spul maar het is wel productie en dat moet ook maar iets voor je zijn, zit je bijvoorbeeld heel de dag kloofjes te vijlen en polijsten.

1 like

Met mijn expertise op vlak van saffierglas in Seiko duikers persen denk ik dat ik zeker een meerwaarde kan bieden bij Grönefeld.

Tijd voor een carrièreswitch!

2 likes

Sorry maar hiermee maak je geen kans. Ik kan namelijk metalen banden op maat maken.

Met een tandenstoker.
:smirk:

4 likes

Ik kan heel goed bandjes verwisselen met flosdraad…

3 likes