44 mm ook nog…
Thanks, ik ben wel tevreden met de design keuzes. Wilde eerst een vintage tudor sub, maar die zijn al snel 1.5 a 2x zo duur. Dit icm met 5 jaar garantie en een volledig nieuwe klok trok mij over de streep.
Deze is qua grootte en materialen eerder neo vintage. Beetje vergelijkbaar met de 5 digit subs.
Vind dit wel echt een heel apart model. Weet niet wat ik er nou van moet vinden.
Voegt natuurlijk weinig toe aan het gesprek als je op verschillende draadjes allerlei mensen voor
Uit gaat maken als ze het niet met je eens zijn.
Zeker maar als mensen altijd maar een conservatief standpunt innemen en niet openstaan voor veranderingen maakt dat een goed gesprek ook een stuk moeilijker.
Maar hij post een AP…
Waar heb jij het over man.
Daarvan 2x een opmerking over IT problemen, of mensen die 30 jaar geleden bekend waren.
Dit soort metakritiek slaat als een tang op een varken.
Ja mensen hebben waarschijnlijk veel last van compensatiegedrag tegenwoordig
Haha dit is inderdaad heel slecht. Afgekapte cijfers (allemaal notabene!!), een scheve datum op 4,5 met witte achtergrond op een zwarte plaat, ongelooflijk!
En het allerergste aan dit horloge (en mensen kopen dit gewoon voor laten we zeggen 15K à 20K): de rubberen pushers slijten na een paar jaar dragen…
Nieuwe heeft gelukkig geen rubber omzoomde pushers.
Die YM2 is ook een gruwel trouwens.
Enne, boomer?? Kan iemand me uitleggen wat dat is? Ik dacht altijd dat dat babyboomers waren, maar waarom zou je iemand zo noemen…
Pukkel op seadweller
die wou ik een tijdje terug kopen…
Let maar op
Dit afgrijselijke gedrocht gaat straks nog gewild worden.
Ik zou er niet van opkijken iig.
Naahh, is ‘ie te groot voor. History does often but not always repeat itself.
Laten we het hopen
Schitterende horloges !!
Inspiratieloos
Zeker voor het geld koop je zoveel mooiere nette horloges.
(17.000 euro voor de 18kt witgouden date versie)
Dat valt ook wel weer mee. Met mijn 16,5 cm polsen kan je niet echt zeggen dat ik kolossen heb van armen maar die 42 mm draagt uiterst comfortabel.