De grootste sadist

Voordeelbak Gamma, Praxis, Karwei, …

Met de kleinste lukt het prima en heb je meer ‘grip’ op het kraagje dan met een passer of veiligheidspeld.

2 likes

Het moet gewoon kunnen met een 6767, tenminste daar doe ik het altijd mee. 100% zeker dat dat gewoon kan met een Mako, mits je kleine vorkjes hebt.

Let wel, het terugplaatsen van een hollow end link band is vaak nog veel lastiger, zeker bij de Mako/Ray band. Het is niet aan te raden na een aantal glaasjes whisky ;-).

Als je geld te veel hebt dan is een 6825 ideaal, maar die is duurder dan een Mako, dus niet het beste advies ben ik bang…

These little buggers… Ze zijn er uit. Voordeel was dat er een al was verbogen, dat verklaarde de ratelende endlink. Kon ik met beetje kracht verder verbuigen, en los halen. De andere kant met geduld proberen los te krijgen. Met tooltje, de mini schroevendraaier en passerpunt. Uiteindelijk daar ook maar voor buigen gekozen.

Enfin, one shoulder push pins komen er bij niet meer in. Even van ander horloge Double shoulder push pins geleend. Nu dus de vraag… Wie weet waar ik beste reserve push pins kan kopen?

De oude en ‘nieuwe’

Eindelijk de Makonato…

2 likes

Al die moeite voor zo’n lelijke spanband??? :fearful::innocent::wink:

2 likes

Haters gonna hate… :sunglasses: