De Grote Miyota 9015 Duikhorloge Galerie

Deze staat hoog op mijn verlanglijstje:

2 likes

Correctie @EricPP : de Benarus Sea Snake die je has is een ETA. De nieuwere modellen met de BOR band zijn idd myota :wink:

2 likes

Je hebt helemaal gelijk…doen we maar net alsof :slight_smile:

2 likes

Gaaf, had ik nog nooit van gehoord. Zo, bijna 400 gram schoon aan de haak…daar moet je ook maar zin in hebben, een blikje bier aan je arm :wink:

Onder water merk je dat niet zo :smiley:

1 like

De rechter twee

Deep Blue Master Explorer:

Heel tevreden mee👍

3 likes

Prachthorloge!!!

1 like

chic en sjiek!!! :thumbsup:

:heart_eyes: Japanse whisky

2 likes

die Halios Tropik is toch wel :+1::+1:

Op FB zie ik ze wel 'ns langskomen. Wel aparte merknaam, trouwens die ook een afkorting is van ‘no f%cking way’. :smile: Net toch 'ns even op de site gekeken en zag daar ook 'n Viperfish met lichtblauwe wijzerplaat. Da’s ook wel heel mooi!

1 like

Ja dat is een erg mooi horloge, vooral de inktzwarte wijzerplaat, bolle saffier met ‘randje’ en blauwe lume zijn fantastisch. Enige minpunt (en voor mij de reden van verkoop) is de looks van de aansluiting van de endlinks op de kast. Op de één of andere manier klopt dat voor mij niet.

2 likes

De Helberg CH6 Bronze Superdome!

1 like

Nog een onbekende en ook een beetje een vreemde :

Ik heb in totaal 8 horloges met een 9015 en ik ben er uiterst tevreden over.

4 likes

En Dugena

Ik kan wel Dugena dressers vinden met een Miyota 9015, maar hun duiker (Sea Tech) lijkt die niet aan boord te hebben. I could be wrong…

Geinige klok :smile:. Nog nooit gezien!

Citizen Signature Grand Touring Sport.

Eigenlijk zit hier een miyota 9012 in, maar dat is gewoon een 9015 met een gedecoreerde rotor. Dat mag wel toch :smile:

5 likes

Vooruit dan :wink:

1 like