De grote zoek actie! Wat zal het gaan worden?

Precies! Ik vind het nog steeds een mooi horloge als ik het zie… alleen om mijn eigen pols viel hij wat tegen… en misschien als ik hem een 2e of 3e keer probeer dat ik er dan anders over denk…

Vandaag maar weer naar een juwelier geweest om de Breitling SOH te gaan passen. Nu ook de 46mm om gehad! Weer helemaal super…ik had al bijna gezegd pak maar in tot dat de aardig mevrouw zei deze moet je ook maar eens passen… PILOT’S WATCH CHRONOGRAPH EDITION “LE PETIT PRINCE…men… wat een super mooi horloge! En dan die blauwe wijzerplaat​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:… maar goed nu wordt het deze weer onderzoeken en afwegen of ik toch niet door moet sparen? Heeft iemand hier toevallig ervaring met dit horloge?

5 likes

Dude…
Misschien moet je gewoon eerst even kijken wat er allemaal is…

Koop iets pas als je 100% zeker bent van je zaak, of koop het 2e hands zodat je zonder al te veel verlies kan flipperen.

Je lijkt mijn vrouw wel :joy:

2 likes

Daar ben ik juist mee bezig! En dan zie ik iets moois. Ga ik het passen en valt het tegen. Terwijl de Breitling en IWC op de “plaatjes” tegen vielen. Waren die aan mijn pols weer super. Dus zo wordt de keuze steeds kleiner. Van omega en tudor naar Breitling en IWC… en voor het zelfde geld is het over twee weken weer compleet anders. Keuzes keuzes…:roll_eyes:

2 likes

Ik zou deze zoeken.
Limited green SOH 46 op mesh

Rond de 3250 incl service moet lukken.
Uniek.

3 likes

Goed advies dude!

Even de P.O komen passen bij mij :slight_smile: , prijs tijdelijk nog lager gemaakt , zal je bij flipperen weinig tot niks op verliezen.

De Breitlings zijn zeker mooi , een P.O is toch een icoon van ander niveau.
Kaliber 8800 is echt een hoogstandje op dit moment van Omega.

De getoonde IWC is prachtig , geweldig mooi blauw , maar hij lijkt aan de grote kant voor jouw pols.

Welke polsmaat heb jij als ik vragen mag?

Als ik met niet vergis 17/18 cm. Zal het morgen weer eens op meten.
De tudor BB zag er best iel uit. En die is 41mm de IWC was 43. En de de Breitling op de foto 42mm.

Oogt veels te groot wat mij betreft… Dan idd n SOH 42.

De lugs van die IWC zijn gewoon te groot.

2 likes

Een nieuw werk horloge gekocht. Qua afmetingen is hij ongeveer het zelfde als de Tudor BB… 41 om 42 mm

Nu de knoop nog door hakken voor het andere horloge… het gaat tussen de Breitling SOH 42mm de IWC en de tudor BB… als ik nu zou moeten kiezen zou ik toch voor de tudor gaan! (Zit al een jaar in mijn hoofd. Andere horloges zijn zeker ook mooi maar toch…)…