De haaien zijn wat kein van het jaar

Aangestoken door de lovende berichten op dit forum over Squale duikhorloges heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan om er zelf ook een te kopen.
Heb eigelijk niets met duikers,vind ze meestal te groot en te dik.
Deze is een medium maat van 36mm van het merk Bettex,zegt me niets,informatie over dit merk is van harte welkom.
Hij is waarschijnlijk uit de beginjaren 70,met een Etta call 2772 automaat onder de kap die goed zijn best doet,hij loopt prima.
Hij heeft wel wat gebruikssporen opgelopen ,in de duikring zit een kleine barst en het glas is ook niet meer helemaal gaaf,een beetje doorleeft uiterlijk vind ik niet zoeen probleem bij een oud horloge,is normaal lijkt me,een troostvolle gedachte voor me als ik smorgens in de spiegel kijk.
Genoeg gekl… nu fotos.

En nog een paar details.

Dat is het zoeen beetje,alle op of aanmerkingen zijn welkom.
En nog hartelijk bedankt Forum,nu zit ik ook al in de duikhorloges.
Hier zou een stikker op moeten staan zoals op een pakje cigaretten,het lezen van dit forum kan zeer schadelijke bijwerkingen hebben voor u gemoedsrust en u financieele situatie,of een tekst van gelijke strekking.
Groeten.
M.C.

Gaaf man! Gefeliciteerd met deze fraaie vis.
En welkom bij de Squalisti: zij die door de haai gegrepen zijn.
Veel plezier met dit leuke exemplaar.

Leuk horloge, Henrik weet er vast wel meer van.

M.C. Schreef:

En nog hartelijk bedankt Forum,nu zit ik ook al in
de duikhorloges.
Hier zou een stikker op moeten staan zoals op een
pakje cigaretten,het lezen van dit forum kan zeer
schadelijke bijwerkingen hebben voor u gemoedsrust
en u financieele situatie,of een tekst van gelijke
strekking.
Groeten.
M.C.

Dit krijg dan ook geregeld te horen als je je voorstelt op dit forum:D
Niet altijd, moet ik zeggen…

Jaha, dit is een fraaie! Misschien wat klein volgens huidige tijden. Tip: geef 'm aan je vrouw / vriedin. Ze je 'm ook heel regelmatig langskomen.

Menno

Tja Menno,ik denk het niet,mijn vrouw heeft namelijk al een horloge,wat moet ik met twee ik kan er toch maar een dragen.
Heb haar laatst met enige moeite een Omega Danemic aangepraat,en tot mijn verbazing draagt ze hem soms,er is dus nog hoop.
Bovendien vind ik deze erg leuk,ik hou hem voorlopig lekker zelf.
M.C.

Leuk horloge. Jammer dat die bezel wat gehavend is, want dit type bezels vind ik de mooiste vintage die er zijn.

Tja die akryl bezels willen nog weleens kapot gaan met de jaren,een nieuwe vinden zal wel lastig worden denk ik zo,we zullen wel zien.