De Hamilton is binnen

Hij heeft zijn lange reis volbracht, nog helemaal in het plastic, maar nu ligt hij voor mij gereed om zijn diensten te bewijzen.
Zelf ben ik er helemaal weg van.

Snel even een foto gemaakt, zodra ik meer tijd heb volgen er meer.

groet

Ed

toppie!!!
helemaal af

gr EDWARD

Proficiat Ed. Gave watch, waar komt ie helemaal vandaan?

Gr.JanJ.

Mooi mooi mooi, van harte Ed, en geniet er van! (tu)

Uit Signapore, via bieding op Ebay. Als je belangstelling hebt zal ik je de site
doorgeven. Helemaal kompleet met doos Ned. gebruiksaanwijzing en afgestempelde garantiekaart, waarop je de aankoopdatum zelf mag invullen.

Suppeer! Maar zelf had ik liever de leren band gekozen. Maar dat neemt niet weg dat het een pracht klok is!

I s :smiley:

Wacht maar tot je de echt goede foto’s ziet!!!

Gefeliciteerd!!! Ik ga morgen eens bellen of mijne al klaar is. Zou je me je koopadres willen pb-en? Ik ga het nu ook eens in het buitenland zoeken.

Heel fraai ! Ik hou me ook aanbevolen voor een PB met het adresje in Singapore…
Van harte gefeliciteerd met deze fraaie klok

Groet
Mark

Het lijkt wel op een ware HAMILTON invasie… :wink:

Ik liep gisteren in 010 en zag dat ze ook verkocht worden bij Schaap & Citroen.
Een model die ik ook wel in de smaak viel : H32415735 Square n 4kant model die slechts 37mm meet maar voor mijn gevoel echt groter toonde in de etalage.

http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=ac&y=87&p=295

Ook dit model is zeker niet onaardig:
http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=AC&y=75&p=344

Maar goed Lacroix veel plezier met de nieuwe / mooie aanwinst geniet ervan.

Veel plezier met deze prachtige klok!

Groet,

Paul
Leeuwarden

Gefeliciteerd. Ik hem 'm maandag ook in het echt gezien, hij is prachtig!

Mooie klok! (tu) Hamilton begint mij steeds meer te bevallen!! (tu)

Deze is heel mooi hoor! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Groeten, Tom Vreeken.

In iedere collectie moet een Hammy zitten!
Heel mooi, draag 'm met trots.

praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachtig in een woord veel luister en klokplezier gr hans

Mijn beste,

Geluk gewenst met deze fantastische nieuwe aanwinst.

Een aan-winst die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit. Een horloge pur sang.
Met name de wijzerplaat met z’n reliëfstructuur en het markante datumvenster maken van dit horloge een harmonieus ontwerp. Een horloge ‘voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag‘.
Ik heb er de laatste tijd verscheidene het forum zien passeren en mijn verlangen naar dit horloge wordt voortdurend groter.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit markante horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hartelijk dank allemaal voor jullie lovende woorden en reacties.

Ik hoop dat er nog vele nieuwe Hamiltons voorbij gaan komen. Wie is de volgende?

groet

Ed

Lacroix, zou je nog eens wat (goede) foto’s willen maken van je Hamilton?

Ik heb waarschijnlijk per ongeluk (Wat klinkt dat toch mooi) voor een heel zacht prijsje hetzelfde model kunnen bemachtigen uit Singapore. De bieding is nog niet geheel afgelopen maar ik ga er toch van uit dat ik win.

Echter is de vraag of ik hem voor de handel neem of om zelf te houden nog even te beantwoorden. Vandaar zou ik graag nog even wat echte foto’tjes zien ^^.

Ik zal morgen wat nieuwe foto’s maken van mijn Hamilton.

Overigens voor de goede orde het volgende.

Ik ben naar mijn juwelier geweest om de band in te laten korten. Dat bleek een crime te zijn. Ik had al een uitdrukstift verbogen en mijn juwelier kreeg het ook niet voor elkaar. Het blijkt een heel vreemd systeem te zijn. Hij stelde voor om hem naar Swatch op te sturen. Ik zag alle problemen al opdoemen en heb besloten om er een bijpassende lederen band aan te alten zetten. Werd mij trouwens al door enkele leden geadviseerd.
Persoonlijk vind het horloge hiermee een stuk stijlvoller geworden.

Maar morgen de foto’s met nieuwe band.

groet

Ed