Aangezien @HanDavinci en @dao hier op het forum wat lopen te modderen had ik al een tijdje een HanDaoVinci mod in gedachten.
Het leek mij leuk een soort van uitdaging te doen waarbij Han en Dao beiden van eenzelfde type horloge een mod maken. Of dat ze samen een mod maken en dat een HanDaoVinci mod zou worden.
Allereerst is het aan de heren zelf of ze daar wat in zien en aan de leden of ze daar ook ideeën over hebben en dat ook leuk zouden vinden.
Er zou bijvoorbeeld door iemand een horloge beschikbaar gesteld kunnen worden voor zo een mod. Ook zou er door middel van een inschrijving met kleine bijdrage een horloge gekocht kunnen worden na de mod verloot gaat worden aan de sponsors. Dan zou er ook gekozen kunnen worden uit wat modellen waar middels een poll het model wordt gekozen wat voor de mod gebruikt wordt.
Of men neme een horloge wat voor marketing is aangeboden zoals dit vandaag aan @dao is gedaan.
Dit zijn zomaar even wat hersenspinsels voor dit idee en ik ga niet trollen maar wel pollen.
Dan is voor de heren gelijk duidelijk of er animo is voor dit idee bij de leden. Dan is het al lastiger om dit niet te doen voor de heren
Anywaysz, even zonder gein moeten Han en Dao dit wel zelf ook willen.
Da_Poll
Ja gaaf ik wil die mod zien
Nah, laat ze lekker zelf aanmodderen
Zeker leuk en ik wil ook wel wat bijdragen
Op zich een leuk idee en ik heb nog wel een voorstel wat ik in de reactie zet
Ik weet dat ik misschien iets teveel op oude gebruiken en tradities enzo leun hoor, maar wellicht had je de heren eerst even per PB kunnen vragen of ze hier wel zin in hebben.
Ja had gekund maar als ze het niet willen is dat ook goed en nu weten ze ook gelijk of er animo voor is. Maar goed de eerste reacties zijn niet heul enthousiast.
Ik had beter een “beetje jammer” topic kunnen aanmaken denk ik