De HanDaoVinci MOD

Aangezien @HanDavinci en @dao hier op het forum wat lopen te modderen had ik al een tijdje een HanDaoVinci mod in gedachten.

Het leek mij leuk een soort van uitdaging te doen waarbij Han en Dao beiden van eenzelfde type horloge een mod maken. Of dat ze samen een mod maken en dat een HanDaoVinci mod zou worden.

Allereerst is het aan de heren zelf of ze daar wat in zien en aan de leden of ze daar ook ideeën over hebben en dat ook leuk zouden vinden.

Er zou bijvoorbeeld door iemand een horloge beschikbaar gesteld kunnen worden voor zo een mod. Ook zou er door middel van een inschrijving met kleine bijdrage een horloge gekocht kunnen worden na de mod verloot gaat worden aan de sponsors. Dan zou er ook gekozen kunnen worden uit wat modellen waar middels een poll het model wordt gekozen wat voor de mod gebruikt wordt.

Of men neme een horloge wat voor marketing is aangeboden zoals dit vandaag aan @dao is gedaan.

Dit zijn zomaar even wat hersenspinsels voor dit idee en ik ga niet trollen maar wel pollen.

Dan is voor de heren gelijk duidelijk of er animo is voor dit idee bij de leden. Dan is het al lastiger om dit niet te doen voor de heren :joy:

Anywaysz, even zonder gein moeten Han en Dao dit wel zelf ook willen.

Da_Poll

• Ja gaaf ik wil die mod zien
  • Nah, laat ze lekker zelf aanmodderen
  • Zeker leuk en ik wil ook wel wat bijdragen
  • Op zich een leuk idee en ik heb nog wel een voorstel wat ik in de reactie zet
  • +1 Go for it boyszzz

0 stemmers

2 likes

In godsnaam, waarom. Nee.

3 likes

Ik begrijp er ook helemaal niks van

3 likes

1_SNzcwvee5XLAc6MHmRvPsw

1 like

Omdat het kan?

Ik weet dat ik misschien iets teveel op oude gebruiken en tradities enzo leun hoor, maar wellicht had je de heren eerst even per PB kunnen vragen of ze hier wel zin in hebben. :joy:

15 likes

HanDaoVinci. Sound like a beautifull baby.
Wie is papa en wie mama?

3 likes

Kan iemand een samenvatting geven?

1 like

Ja had gekund maar als ze het niet willen is dat ook goed en nu weten ze ook gelijk of er animo voor is. Maar goed de eerste reacties zijn niet heul enthousiast.

Ik had beter een “beetje jammer” topic kunnen aanmaken denk ik :wink:

3 likes

Nou vooruit dan maar, alles beter dan een Rolex topic :wink:

4 likes

8 likes

Nee man. Han heeft een chick.

1 like

Wilde net een rolex mod voor gaan stellen.

1 like

Euh, zoiets vraag je toch vantevoren aan de betrokkenen?

Vreemde actie dit

1 like

Beetje jammer, maar denk dat je gelijk hebt :wink:

1 like

Wacht maar even, ze zijn nog nuchter… ff een uurtje of 3 wachten dan komt het wel los…

1 like

Niemand is iets verplicht maar dat schijnen meer niet te lezen. Ik ga het politiek verantwoorden als proefballonetje :wink:

1 like

Haha, het tijdstip van posten kan maken of breken.
Maar goed zij die het me kwalijk willen nemen dat ik dit niet besproken heb vind ik prima.

.

Hallo, moet je alles gaan overleggen dan? er is toch een keus gegeven? Boeie.
Is toch lachen, ik snap je opzet wel :+1:

2 likes