Liever diver, chrono en gmt als drieluik wat mij betreft.
of chrono, chrono en chrono.
Liever diver, chrono en gmt als drieluik wat mij betreft.
of chrono, chrono en chrono.
Leuk topic! Ik ga wel een beetje valsspelen . Ik vind dat de Seiko Pogue best voor een Pilot door kan, hij is immers in de ruimte geweest.
Pilot:
Dress:
Duiker:
Tja, ik heb persoonlijk niet zo veel met duikers. Meerdere duikers gehad en ze uiteindelijk allemaal verkocht. Toen nog een keer de flipper it forward geprobeerd, en kreeg ik de bevesteging, duikers zijn niet voor mij. Zo iets als duiker wil ik nog wel een keer proberen, maar helaas buiten budget:
http://i299.photobucket.com/albums/mm315/treeniner/enicar_sherpa_divette_5.jpg
Ik zou in plaats van een duiker liever nog een dress watch of chrono nemen. De bovenste twee zijn in mijn bezit, dat zijn eigenlijk de enige twee klokjes (naast de digitale Casio) uit mijn verzameling die niet te koop staan. Ik ben zelf dus ook nog opzoek naar een derde horloge om de verzameling âafâ te maken.
Ik weet van niks
Momenteel zo:
Sinn 556 (niet echt een flieger though)
Nomos Orion
C60 Pro GMT
Maar gezien Flipper hier weer de weg heeft gevonden kan het volgende week er weer helemaal anders uit zien.
Dat komt me bekend voor.
De Intramatic en Damasko zijn toch al wel wat langer een vaste waarde in je collectie?
Met tussenpozen.
Mijn dresser en pilot kunnen nog worden vervangen door respectievelijk een
Poljot Admiral
En een
Poljot FlugkapitÀn.
Dreigementen zorgden voor een spoedige terugkeer.
Dresser: Raymond Weil tango
Al 9 jaar in mijn bezit, was mân eerste serieuze klok.
Waanzinnig mooie wijzerplaat en niet te dik.
Diver: Longines Hydroconquest.
Heerlijke klok, is eigenlijk zo mooi dat hij zelfs voor dresser door kanâŠ
Piloot: Steinhart nav b uhr 47mm
Overduidelijk aanwezig op de pols, maar dat hoort een beetje bij de flieger.
Hoe kom jij aan deze wijsheid?
Mijn heilige drie. Drie duikers. Dressers zijn sowieso niets voor mij. Wellicht in de toekomst iets van een flieger/pilot.
De Squale zal wellicht binnenkort het nest verlaten.
Wat gaaf! Meer heb je niet nodig inderdaad! Die gaat er hier ook nog wel komen .