Het is natuurlijk het heilige drieluik. Van alle markten thuis. Een horloge voor elke gelegenheid en kledingstijl. Alle bandjesmogelijkheden: metaal, rubber, leer, NATO. Meer heb je niet nodig. Ja
Hier de mijne:
Dresser: Hamilton Intra-Matic 38mm
Diver: Seiko Shogun SBDC007
Damasko DA38
Wat is jullie drieluik volgens deze categorisering?
ik noemde deze stijl voorheen pilot/field, maar las laatst op WUS ergens dat je het als er zo’n driehoekje op staat officieel als piloot moet betitelen
haha, dergelijke redenatie is niet altijd omgekeerd ook bruikbaar: field klokjes met een driehoekje zijn een pilot, maar dat wil niet zeggen dat elke pilot een driehoekje moet hebben
Zoals @Dpvh het zou verwoorden:elke BigMac is een hamburger maar niet elke hamburger is een BigMac
Mag ik van je heilige drieluik ook een vierluik maken? Volgens mij mis je de sport-chronograaf namelijk. Dus de Speedy, Monaco of Daytona. Die kun je namelijk in geen enkele categorie kwijt. Hierbij mijn vierluik;
Dat is wel een andere dan deze. Het bovenstaande bandje heb ik van forum banneling Monaco overgenomen, die hem uit Chili of Peru heeft, het is een handgemaakt bandje van geitensuede. Monaco zit overigens op een jacht bij de Malediven de hele dag bier te drinken en op zijn 14060m te koekeloeren mocht iemand zich afvragen waar hij uithangt.