Jurk
3 juli 2026 om 00:24
2323
Beste leden, het duurde iets langer (nogal druk ) maar hier is hij dan weer⦠de nieuwe aflevering!
Hoofdrolspelers deze keer:
De hond met de stickerā¦
Eindelijk klaar met studerenā¦
https://www.horlogeforum.nl/t/na-nieuw-gekregen-mijn-eerste-kroontje/611030?u=jurk
Psst, jij wil nog meer horlogesā¦
Voorlopig ben ik hier meer dan tevreden mee, al begint het bekende stemmetje natuurlijk alweer te fluisteren. Na een digitaal horloge, een chronograaf en nu een simpele driehander lijkt een diver de volgende stap (Pelagos 39?), of misschien een GMT (Black Bay 58 GMT op 5-link?).
Ja, het is dus eigenlijk een dameshorlogeā¦
Goedenavond, was dit jaar niet van plan een nieuw horloge te kopen omdat ik mijn collectie wel groot genoeg vind. Mijn vrouw en ik moesten vandaag even in Naaldwijk zijn voor wat andere boodschappen en we waren daar nog nooit geweest. Enfin, ik loop langs juwelier Zwinkels. Nooit van gehoord maar ik las positieve berichten op het HF. Ik zal niet snel een horloge bij een juwelier kopen namelijk.
Mijn vrouw kijkt belangstellend mee in de etalage en roept: āOh die is mooi!ā en nog in de aanbiedingā¦
3 likes
Pas maar op als de muis in je oor gaat fluisteren over Rolexenā¦voor je het weer sta je bij S en C op de stoep
1 like
Heerlijke plaat weer Jur
Wie is die kroegbaas?
1 like
Die verdomde muis toch! Prachtig!
1 like
Jero1
3 juli 2026 om 08:07
2333
Hij is weer geweldig @Jurk die muis is wel een grijze handelaar hoor
1 like
Jurk
3 juli 2026 om 15:07
2336
Plees:
Lekker wakker worden
Rhys:
Prachtig kunstwerk weer,
fdpg1963:
Geweldig!
APMV:
Hij is weer geslaagd Jur
Anthony:
Heerlijke plaat weer Jur
Harpoen:
Scherp weer, tof gedaan
Dank jullie wel! Fijn dat hij weer goed is ontvangen .
Ja die muis is mij er eentje .
@Jero1 heeeeel scherp
Jack-Flash:
Genieten weer
Bedank! Ben je er weer!!!
8 likes
HansT
3 juli 2026 om 15:10
2337
Geweldig om weer een cartoon van jou te zienšš».
Gisteren stond ik bij school naast een buurvrouw met een Schaap en Citroen paraplu die ze van haar man had gekregen. Ze wist niet wat S en C was, toen ik dat uitlegde aan haar, begreep ze pas na heel lange tijd waar al het geld altijd was geblevenš. Zelf had ze geen horloge.
8 likes
Thanks, rustig aan en stap voor stap!
1 like
We hebben een forum kat nodig
6 likes
Die suggestie heb ik een paar jaar geleden ook al eens gedaan.
2 likes
Jurk
3 juli 2026 om 21:26
2342
Thanks Hans!
Daar hebben jullie beide gelijk in. Er heeft ook wel eens een kat in gezeten in al die jaren. Waar neer weet ik ook niet meer .
1 like