@Jurk, Denk alleen aan jezelf nu, dan denken wij aan jou! Neem regie in je ritme en rust, anders verkl#@t je het voor jezelf en daarnaast voor je omgeving en daar heeft niemand wat aan. Van mij heb je alle credits, ik geniet van al het moois wat je tekent maar het moet geen ‘moeten’ worden.
Kan me voorstellen dat het je ook wat geeft en waardering laadt ook op. Herken dat wel maar dan ook echt doen als je er iets uithaalt. De zin ‘goed voor jezelf zorgen’ klinkt altijd makkelijk. Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Nee, is ook een antwoord en je zult verbaasd zijn dat mensen het helemaal niet erg vinden. Zeker met jouw credit. Hulp accepteren en vragen is lastig maar oefen er maar mee. Mensen willen ook wel eens de kans krijgen om te ‘geven’
Dank jullie wel! Laten we het svp niet teveel uitweiden in dit topic voordat Jur het weg haalt. Hopelijk gaat het snel weer over de cartoons.
Jullie steun doet mij in ieder geval erg goed! Dank jullie wel daarvoor!
Het was ook de griep, maar dat zie ik meer als een gevolg. Ik sta al voor een te lange tijd onder een te hoge druk qua werk en dat begint zijn tol te eisen. En wat @BroederBill zegt is spot on!
Zo. Een maand rust genomen. Situatie is helaas nog niet opgelost. Wel iets minder stress en heb weer ruimte gevonden een nieuwe aflevering te maken…ik ben blij weer iets te mogen maken voor jullie! Fijne zondag alvast
Geweldig leuk weer en top dat er weer een strip online staat. De consistente hoge kwaliteit van je cartoon is er in ieder geval ná de rustperiode ook nog.