De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

@Jurk, Denk alleen aan jezelf nu, dan denken wij aan jou! Neem regie in je ritme en rust, anders verkl#@t je het voor jezelf en daarnaast voor je omgeving en daar heeft niemand wat aan. Van mij heb je alle credits, ik geniet van al het moois wat je tekent maar het moet geen ‘moeten’ worden.

Take good care!

2 likes

Beterschap en doe rustig aan. Die strip komt nog wel.

1 like

Beterschap man, t is echt een klote griep zelf verleden week 3 dagen op bed gelegen.
Nu wel weer aan t werk maar nog steeds niet echt fit.

2 likes

Kan me voorstellen dat het je ook wat geeft en waardering laadt ook op. Herken dat wel maar dan ook echt doen als je er iets uithaalt. De zin ‘goed voor jezelf zorgen’ klinkt altijd makkelijk. Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Nee, is ook een antwoord en je zult verbaasd zijn dat mensen het helemaal niet erg vinden. Zeker met jouw credit. Hulp accepteren en vragen is lastig maar oefen er maar mee. Mensen willen ook wel eens de kans krijgen om te ‘geven’

5 likes

Dank jullie wel! Laten we het svp niet teveel uitweiden in dit topic voordat Jur het weg haalt. Hopelijk gaat het snel weer over de cartoons. :+1:

Jullie steun doet mij in ieder geval erg goed! Dank jullie wel daarvoor!

Het was ook de griep, maar dat zie ik meer als een gevolg. Ik sta al voor een te lange tijd onder een te hoge druk qua werk en dat begint zijn tol te eisen. En wat @BroederBill zegt is spot on! :pray:t2:

14 likes

Zo. Een maand rust genomen. Situatie is helaas nog niet opgelost. Wel iets minder stress en heb weer ruimte gevonden een nieuwe aflevering te maken…ik ben blij weer iets te mogen maken voor jullie! Fijne zondag alvast :+1:

Deze week zitten deze topics er in:

Pole!!

Ik zit hier al 3 dagen…

Lekker hè al die nieuwe aanwinsten

Ik voel alleen maar onrust

3,2,1… ik ben er!

5 likes

52 likes

Kunst weer :ok_hand: welkom terug

1 like

Thanks Johnny! :sunglasses::+1:

1 like

Fantastisch om weer een Jurk te mogen aanschouwen. :+1:

2 likes

Prachtig!

1 like

Goed om te horen dat het iets beter gaat, neem vooral de tijd om weer helemaal te herstellen.
En blij om te zien dat muis er ook weer bij is

1 like

Je maakt me weer aan het lachen :rofl: Jur. Pas goed op jezelf

1 like

Top alweer!
Heerlijk speuren, zowel in de topics als in de tekening. :grin:
Leuk dat je er weer bent. :pray:

1 like

:+1:

3 likes

Goed om je terug te zien!
Weer genieten :blush::+1:

Pas goed op je zelf!

1 like

Goed om te zien dat je hier weer tijd voor kan vrijmaken :facepunch:

1 like

Ff ouderwets lachen op de zondag ochtend

:+1::+1::+1::+1::+1::+1: bedankt weer @Jurk !!!

1 like

Geweldig leuk weer en top dat er weer een strip online staat. De consistente hoge kwaliteit van je cartoon is er in ieder geval ná de rustperiode ook nog. :ok_hand:

3 likes

Goed om je weer terug te zien @Jurk ! En nog steeds geen druk hè, rustig aan tot de boel weer onder controle is :wink:

2 likes