Welkom dames en heren ,
Het is weer even geleden dat ik een NA topic heb gemaakt. Vaak denk ik ach dat komt nog wel of ik heb er geen zin in. Anyway laten we erin duiken.
Ik ben al een aantal jaar gek van Polerouters en heb over de jaren mooie exemplaren bemachtigd. Het is bijzonder lastig om mooie exemplaren te vinden zonder schade op de wijzerplaat of met scherpe kast. Met wat geluk en goed zoeken is het toch gelukt
Mijn 1e polerouter die ik kocht was tijdens corona tijd rond 2020. Dit was een stalen 204607-1. Deze was in geweldige conditie. Hieronder wat plaatjes van dit exemplaar.
Daarna kocht ik heel lang niks totdat er in de zomer van 2024 een mooie 204612-2 te koop kwam. Het was voor mij de ultieme polerouter door zijn grote kast en “big crown”. Deze referentie is net een slagje groter dan de 204607-1. Wat dit exemplaar extra speciaal maakte is dat de tekst op de wijzerplaat niet wit is maar een gilt kleur heeft. Wat ook bijzonder was aan dit exemplaar was de conditie
Na deze aanschaf was het weer even stil totdat ik van een handelaar een apje kreeg 3 weken geleden. Hij vroeg of dit “iets voor mij was”. Ik kreeg foto’s doorgestuurd van een prachtige polerouter deluxe 10357-1 in 18k roze goud.
Door de staat en faire prijs kon ik het voorstel niet afslaan en kwam de deluxe mijn kant op. Het horloge heb ik na ontvangst nagekeken en de kast schoongemaakt met een microvezel doekje.
Hier nog wat eigen foto’s!
Bedankt voor het lezen, mocht je nog tips hebben over een mooie band combinatie dan hoor ik dat graag. Binnekort volgt er een topic over de NA van twee prachtige polerouter subs.
Fijn weekend!