Je gaat niet teleurgesteld zijn! Hij is weer beter dan de vorige keren en volstrekt in het thema.
Jullie ook!
Absoluut, super knap én heel mooi!
Je gaat niet teleurgesteld zijn! Hij is weer beter dan de vorige keren en volstrekt in het thema.
Jullie ook!
Absoluut, super knap én heel mooi!
Zo als altijd , weer een topper
Goed gedaan weer. Fijne paasweekend allen
De beer, de muis en een andere koning, mooi gedaan Jurk, vrolijk Pasen!
Cocaine and Caviar… Nu snap ik hoe zijn neus zo rood komt
Erg goed @Jurk de reactie”nee” briljant. Gewoon kort en krachtig. Mooi getekend. Maar in val weer in repeat.
Thanks jongens! Heel leuk te horen. Moest dit keer letterlijk en figuurlijk van wat verder komen. Was niet thuis en had alleen mijn iPad maar en zaterdagavond.
de pet van @HorlogeOpa . Op dat wij niet vergeten. Jouw idee btw van Holmuis.
Fijne paasdagen iedereen!
Het mooie is dat ik via deze cartoons nogal eens in een topic terecht kom welke ik even gemist had.
Zoals nu die prachtige illustratie van het Tudor MT 5602 uurwerk
Kijk!
Lekker weer even de cartoons kijken van Jurk en genieten natuurlijk . Moest vanmorgen eieren zoeken die verstopt waren, heb er maar 4 van de 10 gevonden. Waarom verstoppen ze nu geen horloges met pasen, die vind ik echt allemaal
.
Jij zeker Ferry
Dit weekend weer de cartoon, maar even iets tussendoor…
Ons gerespecteerde lid @Tissot62. Altijd beleefd en eloquent . Wenst alle nieuwe leden consequent welkom. En immer met dit plaatje…
En ik dacht al die tijd “dat kan Jurkie beter”… dus Coenraad… hierbij je eigen Jurk om de nieuwe leden welkom te heten… alstu
nice one J
Geweldig!
Haha heel tof! Die gaan we vaak zien denk ik!
Mijn beste
Super gedaan