Ah, knap getekend. Je kan zo bij Casterman aan de slag
Weer erg leuk Jurk, de blije beer en zie ik het goed, een potloodventer😆?
Een Holmuis én een pielemuis…
🫣
YESSS! Erg blij dat “we” dit nog steeds doen. De perfecte manier ook om bij te lezen wat ik allemaal gemist heb de afgelopen drie jaar. Er is wel een kans dat ik er geen hol(muis) meer van snap met al die nieuwe gezichten.
Absoluut!! Je zal zien dat er een bepaalde
Progressie is geweest qua tekenwerk de afgelopen 3 jaar dat je er even niet was, voor de rest is niks veranderd. Jouw kunstwerk heeft een mooie plek tussen de rest en waardeer het nog steeds enorm
Hoop dat alles goed met je gaat
Wow! Te gek man, ik voel me vereerd! Andersom heb ik de jouwe ook nog steeds…en dat wil iets zeggen, gezien ik tijdens mijn recente verhuizing letterlijk tien kuub aan spullen heb weggegooid (for the record: geen horloges). Maar jouw artwork heeft de selectie gehaald. Good times
Haha! Tof!!! Leuk. En welkom terug
Still going strong @Jurk
Hij slaat weleens een paar dagen over maar streept ze nog steeds trouw af tot de kerst
Ha! Echt eer naar werk .
Leuk man! En leuk dat je het laat weten
Hahaha… komt wel in de buurt.
Heb alleen heel andere dingen gestudeerd.
Wel leuke stijl heeft Lodewijk ook.
Beste leden hierbij weer een nieuwe aflevering. Weer eens een strip van 6 plaatjes. Iets minder details dan vorige keer, want was druk met het rally schildje voor de Watches and Wheels rally. Maar die moet nog een verrassing blijven, dus kan ik niet tonen.
Dit keer twee topics…
@Nash met tadada, the king is back!
En ook deze mocht niet ontbreken… wat een werk en zeer knap gedaan door @Quinta
Fijne paasdagen allen!
Haha geweldig @Jurk! Wat een talent
Kan ik hem toevoegen aan mn profiel?
Fijn pasen!
Edit; Nu zit lasteraar in mn hoofd. Komt die ooit nog terug?
Tuurlijk kan jij dat!
Top Jurk!
Ben ook heel benieuwd weer naar de rallyschildjes!
Fijne Pasen ook voor jou en je familie!
Heerlijk weer!!!
Fijne (paas)dagen!!!