NA; De terugkeer van de koning

Mooi horloge, mooi en herkenbaar aankoopverhaal!
Geniet ervan. Een tevreden en blij gevoel is niet in geld uit te drukken maar een boost voor geest en lichaam. Goed dat je ‘m gekocht hebt!

1 like

Merk wel op dat de 6r3x serie eerder vergelijkbaar is met de 2428. De 6L3x serie waar je het over hebt opereert meer op het niveau van de ETA 2892.

1 like

Instant memories bij je, echt prachtige, nieuwe aanwinst. Enjoy!

1 like

Ha, en nog één. Toppie! Gefeliciteerd en niet in het minst ook met zo’n pa! Mooi reactie en fijn om met hem te delen.

De nieuwe Kings doen het goed. :smiley:

1 like

Vanaf nu noem ik je King NASH!
gefeliciteerd kerel, en wat mooi dat je pa mee kon. Dat blijft voor altijd een ontzettend mooie herinnering. Vastgelegd in die mooie King Seiko.
Het is je gegund vriend!

5 likes

Dank maatje. Binnenkort eens meeten en alle koningen bij elkaar leggen? Maken we een familie foto :sunglasses:

7 likes

Prachtig horloge zeg. En dus ook met een mooi eigen verhaal eraan. Geniet ervan!

1 like

Nice!

1 like

Prachtig exemplaar. Heb de uitvoering met de zwarte plaat gehad. Vond het een hele fijne band en fijne maat qua kast. Deze uitvoering laatst toevallig gezien in het raam van de juwelier. Prachtig om te zien. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Wat een prachtige plaat zeg! Geniet ervan.

Of een 8L35 uurwerk.

1 like

Wauw wat een mooi verhaal en een mooi horloge! Heb zelf de King Seiko SPB281J1 (zilver met vertical brush). Ik ben echt weg van het horloge, de afwerking is gewoon echt perfect en uniek. Zelf hecht ik zelf minder waarde aan limited editions, maar die bruine plaat die je hebt is wel echt perfect! Dat effect maakt me lichtelijk jaloers :drooling_face: :sweat_smile:. Een ding weet ik wel zeker, ik kan uit ervaring spreken dat het horloge fantastisch oogt en draagt. Uurwerk is misschien een domper, maar alles wordt recht getrokken in het design. Geniet ervan Nash! Nu kan je gelukkig weer rustig slapen (tot de explorer 36 weer in je gedachte komt over een tijdje :wink: ).

1 like

Prachtig, veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

1 like

Wat een mooi horloge. Veel plezier

1 like

Heel, heel mooi.

1 like

Waanzinnig mooi , echt een eye catcher

1 like

Goud!

Prachtig dat je die in aanwezigheid van je pa hebt kunnen kopen. Schitterende King Seiko! :ok_hand:

1 like

Hartelijk dank heren. Ik ga hier nog lang van genieten.

1 like

Gefeliciteerd, Schitterend horloge!

1 like
1 like