De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Zit weer goed in elkaar en muis als brandweerman, helemaal te gek!! :+1: :+1: :+1:

1 like

Weer geweldig gedaan, heerlijk om de zondagochtend met een lach te beginnen :wink:

2 likes

Hoe leuk wakker worden is dit zeg! :smiley::+1: Haha die rib! :joy: Emotional rescue door Brandweermuis :ok_hand:

Supertof @Jurk zeer gewaardeerd!

5 likes

Mooi werk weer @Jurk ! Muis is ook van alle markten thuis hè, echt een multitalent :sunglasses:

1 like

Mooi weer. Deze week heel weinig op hf geweest, toch weer veel gemist blijkbaar.

1 like

Hij is weer geweldig @Jurk ook mooi dat muis optreed als de brandweer
Ook hard gelachen om dat rib uit mijn lijf, zo mis ik er ook een paar😂

1 like

Dank jullie wel jongens! Zeer gewaardeerd :+1:

Ja die Muis is mij er eentje hè :joy:

Zeer verdiend! Zeker na wat je is overkomen.

2 likes

Huishoudelijke mededeling: dit weekend geen strip, wellicht zondagavond. Heb het helaas te druk met werk en ben in de avond te gaar daarvan. Neem even rust dit weekend.

Hierbij een toegift over wat je tegenkomt als ouder met schoolgaande kinderen…

….

49 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: hoe verzin je het !!!

1 like

Logisch toch :joy:

3 likes

Hij is leuk Jurk, even voor de duidelijkheid. Die man met die staf is toch niet toevallig Bill he? :wink:

3 likes

Vroeger toen ik klein was leek het me een straf om meegenomen te worden naar Spanje, tegenwoordig zie ik dat toch anders…

6 likes

Maar dan wel in een zak natuurlijk, wens ik je een prettige wedstrijd :rofl:

2 likes

Dank je wel Jurk, je moet dus altijd blijven geloven😀!

Verheug me op de volgende cartoon, maar doe het wel kalm aan!

2 likes

Ik wens degene die de zak met mij erin moet dragen, ik weet niet hoe de Arbo-regels in Spanje zijn maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat daar goedkeuren :wink:

5 likes

Haha, briljant! :grin: En sterkte, man! :muscle:

2 likes

Hahahahhaha geweldig!

Wij hadden trouwens vorige jaar (groep 5!!) hetzelfde drama op de oudergroepsapp, maar niet zo netjes als die van jouw. Nee - deze ouder was helemaal over de zeik met als gevolg een heel tokkie gevecht op de app. Mijn vrouw en ik hebben dubbel gelegen.

Welke groep is dit trouwens?

3 likes

@BroederBill is daar veels te aardig voor :wink:

1 like

Klopt, in de cartoon zie je ook de angst in zijn ogen. Hij wil dit helemaal niet, wordt gewoon onder druk gezet door 2 ouders uit de oudergroepsapp van @SpringDrive :rage:

4 likes

Geen jurk dan een herfst strip die ik onlangs kreeg toegestuurd

31 likes