We gaan toch een actie doen dit jaar: Weer een kalender!
@amaris vond ook dat we het niet aan ons voorbij kunnen laten gaan. Het is inmiddels een traditie. Dus Bryan doet weer mee.
En een ander lid met een webshop heeft zich gemeld en aangegeven dat de financiële afhandeling via zijn webshop mag lopen. Dat is toch mooi! Dan heeft @schoen er dit jaar ook minder werk aan.
Alleen nog het goede doel van dit jaar kiezen en de plaatjes voor de 12 maanden…
Hoi Jurk, je kent mijn baas he? Baas vraagt of het mogelijk is of het dit jaar een verjaardagskalender kan zijn? Anders mag jij ruzie gaan maken met Assie62 .
Mij lijkt een goed doel, vluchtelingen/daklozen die weer op straat of in tentjes moeten slapen in de herfst/winter.
Dat lijkt mij op zich ook een goed idee. Echter zijn die vaak wel smaller en dan komen de tekeningen minder goed uit. Dus ik twijfel.
Laten we een polletje doen…
Wat voor soort kalender?
Jaarkalender
Verjaardagkalender
Maakt mij niet uit, doe toch wel mee
0stemmers
En over het goede doel ook maar een polletje
Goede doel
KWF
Voedselbank
Doel tbv het conflict in Israël
De Ark van Roel
Doel mbt daklozen
Stichting opkikker
0stemmers
Mbt de Ark van @RO3L … onze kunstenaar woont nu op een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking en geeft daar kunstzinnige vorming. Zij kunnen onze hulp ook goed gebruiken. Ik sta hier open in, HF bepaalt.