De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Weer een stukje kunst erbij, knap weer :+1:

1 like

Voel me vereerd om in je strip vermeld te worden, erg leuk! Ik was gisteren weer in Aken en het regende ook weer. Ik heb me vermand en ben trots op mezelf! :joy:.

4 likes

:beers:

2 likes

Arigatoo gozaimasu Jurk san. Vereerd om te mogen figureren in je strip. Kanpai!

1 like

Erg goed weer @Jurk toen ik het plaatje zag was mijn eerste gedachte; oh nee weer een variant op de tompoes/crompoes/suikerpoes met al dat roze.

Gelukkig gewoon over het form. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vreemd genoeg dit topic nog nooit opgemerkt. Ligt natuurlijk aan mij. Dus vandaag deze hele jaargang doorgelopen. Was daar wel even mee bezig. Prachtig, in één woord. Leuk ook als je constateert hoe dingen uit hun verband kunnen worden getrokken om ze vervolgens in een wat ander verband heel treffend te zien figureren. Inspiratie genoeg, dat zeker.

2 likes

Catastrophe! Het regent het in Nederland gemiddeld 170 dagen per jaar. Hoe ga ik dat in in hemelsnaam gefinancierd krijgen. 🫣

2 likes

Prachtig werk weer Jurk!! :rofl::+1:

1 like

Thanks!!!

Gelukkig :sunglasses:

Verdiend! Mooi verhaal en mooie reis. :ok_hand:

Heel knap gedaan van jezelf :joy::joy::joy:

Thanks! Leuk te horen. Er is zeker genoeg inspiratie op dit forum. En wil je niet ontmoedigen maar er zijn nog 4 jaargangen :joy:🫣.

6 likes

Huishoudelijke mededeling:
Strip komt morgenavond ipv ochtend. :sunglasses::+1:

7 likes

We wachten geduldig af :+1:t2:

1 like

Rustig aan we wachten wel

1 like

Och @Jurk neem de tijd. Beter goed dan afgeraffeld en bovendien ik heb de tijd. Het is toch vakantie voor me. :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Neem de tijd Jurk

1 like

En zodra ie er is allemaal de kalender voor KWF bestellen op www.watchfellows.nl :grin:

4 likes

Gelukkig. Want de tekening is nog niet af. Ben een heel eind in het vliegtuig gekomen, maar nog niet af. En wil het idd niet afraffelen. Wacht maar af :ok_hand:

Morgenavond de rest :+1:

10 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: geweldig weer :hugs:

1 like

Dat is wat overdreven voor een reservewiel, vind je niet?

1 like

het wordt vast een “bevlogen” prent

1 like

Voor het eerst dat de cartoon met luchtpost aankomt? :joy:

1 like