Weer een stukje kunst erbij, knap weer
Voel me vereerd om in je strip vermeld te worden, erg leuk! Ik was gisteren weer in Aken en het regende ook weer. Ik heb me vermand en ben trots op mezelf! .
Arigatoo gozaimasu Jurk san. Vereerd om te mogen figureren in je strip. Kanpai!
Erg goed weer @Jurk toen ik het plaatje zag was mijn eerste gedachte; oh nee weer een variant op de tompoes/crompoes/suikerpoes met al dat roze.
Gelukkig gewoon over het form.
Vreemd genoeg dit topic nog nooit opgemerkt. Ligt natuurlijk aan mij. Dus vandaag deze hele jaargang doorgelopen. Was daar wel even mee bezig. Prachtig, in één woord. Leuk ook als je constateert hoe dingen uit hun verband kunnen worden getrokken om ze vervolgens in een wat ander verband heel treffend te zien figureren. Inspiratie genoeg, dat zeker.
Catastrophe! Het regent het in Nederland gemiddeld 170 dagen per jaar. Hoe ga ik dat in in hemelsnaam gefinancierd krijgen. 🫣
Prachtig werk weer Jurk!!
Thanks!!!
Gelukkig
Verdiend! Mooi verhaal en mooie reis.
Heel knap gedaan van jezelf
Thanks! Leuk te horen. Er is zeker genoeg inspiratie op dit forum. En wil je niet ontmoedigen maar er zijn nog 4 jaargangen 🫣.
Huishoudelijke mededeling:
Strip komt morgenavond ipv ochtend.
We wachten geduldig af
Rustig aan we wachten wel
Och @Jurk neem de tijd. Beter goed dan afgeraffeld en bovendien ik heb de tijd. Het is toch vakantie voor me.
Neem de tijd Jurk
En zodra ie er is allemaal de kalender voor KWF bestellen op www.watchfellows.nl
Gelukkig. Want de tekening is nog niet af. Ben een heel eind in het vliegtuig gekomen, maar nog niet af. En wil het idd niet afraffelen. Wacht maar af
Morgenavond de rest
geweldig weer
Dat is wat overdreven voor een reservewiel, vind je niet?
het wordt vast een “bevlogen” prent
Voor het eerst dat de cartoon met luchtpost aankomt?