Anders was die in rook opgegaan?
2 likes
Jurk
4 november 2023 om 23:15
732
Beste leden hierbij weer een nieuwe aflevering.
De topics van deze week:
Water in bloesem :
Het zal de leden die al wat langer meelezen niet ontgaan zijn dat ik, sinds ik in 2015 in een opwelling een Seiko 5je bestelde op Amazon, een vrij grote reis heb doorgemaakt op horloge-gebied. In goede HF traditie zijn de budgetten gestegen en geëxplodeerd als de Hindenburg, en ben ik steeds nettere horloges gaan dragen.
Eerst even een muziekje voor de sfeer. Ik heb dit al eens eerder gebruikt, maar ik kon me niets passenders voorstellen bij specifiek dit horloge:
[ăăă(Sakura)ă25ç”çź (25âŠ
Ik heb niks met waterâŠ
Ik had mezelf beloofd dit jaar geen horloges meer te kopen. Ik ben voor mijn gevoel de laatste tijd namelijk nogal doorgeslagen.
Maar tochâŠop een gezellige en deels zonnige nazomerdag met mijn echtgenote in Aken (maar een half uur bij ons vandaan), lonkte de etalage van de AD. Plotsklaps begint het te regenen en waar beter schuilen als bij de juwelier. Als je er dan toch zit, dan kun je natuurlijk net zo goed een kopje koffie drinken en wat horloges passen. De vriendelijke mevrouw vroeg me wat âŠ
Geen idee waarom ik in de strip zitâŠ
Ik ben helemaal opgebloesemd:
Afgelopen week een bezoek aan Japan mogen brengen en de zondag grotendeels vrij. Iedere keer dat ik op Schiphol kom, houd ik de optie open dat ik ergens tegenaan loop in de diverse Gassan winkels. Maar in mijn achterhoofd had het idee zich al genesteld om in Tokyo naar de Grand Seiko boetiek te gaan. Een Grand Seiko in zijn geboorteland kopen leek me een hele mooie ervaring en nu ik toch in Japan moest zijn, was de gelegenheid er ook. Waarschijnlijk daardoor, vond geen enkele Omega, Tudor, CartiâŠ
7 likes
Aamon
4 november 2023 om 23:19
734
Fantastisch Jurk, zo herkenbaar,
ook voor fatc . Mn likes zijn helaas weer eens op maar,
een dubbele
2 likes
Toppie Jurk, maar dat weet je wel
1 like
HouwelD
5 november 2023 om 00:00
736
Goed gevonden weer @Jurk !
2 likes
Anthony
5 november 2023 om 01:09
738
Daar sta je dan ineens met je AH to go bekertje.
In een strip van Jur(k) Prachtig Jur(k)
Overal bloesem. Heerlijk
4 likes
Zo, jij zat nog laat bezig. Ik dacht dat je rond middernacht in Damsko bezig zou zijn met Wein, Weiber und GesĂ€ng. Ik ben veel te vroeg wakker geworden, maar dit is een leuke verrassing. âiedere keer als het regent kom ik met een nieuw horloge thuisâ⊠Briljant.
5 likes
HansT
5 november 2023 om 05:51
741
Prachtig bloemrijk gedaan Jurk, fijne zondag
2 likes
Plees
5 november 2023 om 06:06
742
heerlijk wakker worden zo
1 like
StefanM
5 november 2023 om 06:11
743
1 like
APMV
5 november 2023 om 06:17
744
Tikje geniaal ben je wel Jurk
De topics weer briljant vertaald
1 like
Jero1
5 november 2023 om 08:16
746
Hij is weer geweldig (als altijd) @Jurk ook muis doet weer zijn eigen dingâ:joy:
1 like
Dat is een flinke hoeveelheid bloesem Mooi werk weer, ook een net iets andere stijl⊠Houdt het gevarieerd! (Is deze met de hand op papier?)
1 like
Jurk
5 november 2023 om 08:29
748
Rvd:
Briljant gedaanâ:+1:
StefanM:
Hij is weer geweldig!!!
Michel.s:
Hij is weer top
Jero1:
Hij is weer geweldig
Watchout4thebus:
Haha, geniaal weer!
What (s)he says đ€:
Overal bloesem. Heerlijk
Dank heren!
Heel graag gedaan.
Kon niet maken om jullie nog langer te laten wachten! Maar na een kinderverjaardag van 10 tot 20 was het wel even persen! Gelukkig liet mijn verbeelding mij niet in de steek!
Dus ja. Maar jij hoorde er zeker in met dat mooie topic! Heerlijk met dat muziekje erbij
Thanks! Ben blij dat ik dit mag doen.
Nee wel met de iPad maar potlood pencil een keer gebruikt.
Dat was het eerste wat er in moest!
8 likes
In de kroeg! Bekertje leeg en door naar de tapâŠ
@ jurk: fijne aflevering weer
2 likes