NA - Verbroken belofte

Ik had mezelf beloofd dit jaar geen horloges meer te kopen. Ik ben voor mijn gevoel de laatste tijd namelijk nogal doorgeslagen.
Maar toch…op een gezellige en deels zonnige nazomerdag met mijn echtgenote in Aken (maar een half uur bij ons vandaan), lonkte de etalage van de AD. Plotsklaps begint het te regenen en waar beter schuilen als bij de juwelier. Als je er dan toch zit, dan kun je natuurlijk net zo goed een kopje koffie drinken en wat horloges passen. De vriendelijke mevrouw vroeg me wat ik zoal mooi vond en ik somde mijn gebruikelijke riedel op (minus de toch niet beschikbare Rolexen). Ze kwam o.a. aanzetten met een -niet door mij naar gevraagde- Speedmaster Professional (maar ik ben niet zo van de chrono’s).

Ik deed hem om en vond hem prachtig! Aangezien het nog steeds 2023 was, kon ik sowieso niets kopen. In de dagen daarna heb ik wel 50 keer gekeken naar de wristshot die ik genomen had bij de juwelier.
Na een onbeduidend berichtje achtergelaten te hebben in het topic “Speedmaster Only”, kreeg ik een PB van @Number4. Hij had een ongedragen Speedmaster Professional beschikbaar! (Maar het was nog steeds maar 2023). Toch maar een afspraak gemaakt (en die daarna vanwege twijfel bijna weer afgezegd).

Lang verhaal kort…Die prachtige Speedmaster heb ik overgenomen en nu zo blij als een aap met zeven lu…euh…staarten. Beneden slechts 1 foto want iedereen hier heeft al eens een Speedmaster gezien :slight_smile:

189 likes

Gefeliciteerd !
Blijft een mooi horloge.
Belofte is er om gebroken te worden toch.

1 like

Lekker, pi…euh… gozer!

:wink:

5 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze Getalenteerde tijdwaarnemer!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Onze horloges draaien al op wintertijd, dus 2024 is niet ver meer. Afgerond heb je 't al lang gehaald. Dus terechte NA. Gefeliciteerd met deze shiny schone!

3 likes

Tja als je dan toch je belofte verbreekt lijkt dit mij een goede reden!
Gefeliciteerd ermee.:+1:

3 likes

De zoveelste die er in trapt als ze eens een 3861 om de pols proberen.

Geniet er van!

3 likes

en dan toch :laughing:
maar ik begrijp het, een mooi stuk wel :star_struck:
draag hem met plezier

2 likes

Leve de regen ! Mooie NA, veel plezier ermee :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dan schuif je dat jaar toch op? In 2024 geen horloges :scream: :joy:.

Chrono ook niet mijn ding, maar deze is wel mooi. Lang leve de regen in Aken. Gefeliciteerd.

2 likes

Mooi, gefeliciteerd

2 likes

Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

2 likes

Wat een beauty!! Gefeliciteerd.

2 likes

Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi.:grin::ok_hand:t3:

3 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

2 likes

Veel draagplezier en sorry voor het aanbieden :sweat_smile::face_with_hand_over_mouth:

Je gaat in ieder geval goed 2023 uit :tada:

2 likes

mooie tijd voor een nieuwe belofte voor 2024… :grin: :grinning:
fraaie aanwinst, genieten maar

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd en geniet ervan :grinning::+1:

2 likes

Als je een belofte aan jezelf al niet kunt houden ben je pas echt onbetrouwbaar. :wink:
Veel plezier ervan.

2 likes

Mooie NA…
De volgende keer maar beter een paraplu meenemen, dat is goedkoper…:smirk:

2 likes