De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

En de Mini :sweat_smile:

4 likes

Super weer @Jurk! Kon de koffie net binnen houden :rofl:

1 like

Hahaha… mooie woordspeling ook! :joy::+1:

Is die binnen? :sunglasses::+1:

Heb extra mijn best gedaan op de leesbaarheid ook, omdat het anders ten kosten gaat van de grap.

Dank jullie wel jongens! Blijft speciaal om te horen en gaat niet vervelen! :sunglasses::+1:. Houdt de druk er op om te blijven leveren!

Die ook. Viel zeker niet tegen! Was wel onder de indruk, en dat voor de prijs van 1 remschijf van de @Mr_Broke bolide :ok_hand:

6 likes

Mooie ouderwets getekende ā€œold skoolā€ aflevering deze keer :ok_hand:

Ja!

Op de onderste foto is de hele, hele lichte sunburst te zien (waar ik liever de matte plaat van de 42 had gehad maar die is me echt te groot gebleken).

Bezel inmiddels goed uitgelijnd gezet…

10 likes

Heel mooi! Gefeliciteerd met je aanwinst!

2 likes

Die ziet er erg mooi uit. Leg dit eens naast de eerste strip, dat zal wel even schrikken zijn hoeveel beter je bent geworden in die tijd.

2 likes

Heerlijk! :rofl:

1 like

Voelt altijd speciaal als ik een keertje gejurkt word. Enorm respect dat je het ook al zo lang en regelmatig doet! :clap:

2 likes

Leuk! En heel graag gedaan. Zeer verdiend.

Thanks! Het voelt soms net als werk :joy: echt niet dat ik altijd zin heb. Maar dit weekend mij dus een ā€˜aquarel’ gegund. En om eerlijk te zijn, de weekenden dat ik niet hoef te tekenen voelen ook echt als ā€˜vrij’. :see_no_evil: men vergeet dat als ik een tekening maak het zo’n 8 uur werk is en je van tevoren als er over na moet denken. Dus van donderdag sta je al weer ā€˜aan. Het is het allemaal waard want…

:sunglasses::+1: En dat is…

9 likes

Heel mooi gedaan @Jurk! Voel me vereerd te zijn opgenomen in een van je hilarische kunstwerken! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Zie het maar als een extra cadeautje voor alle cadeautjes die je gemist hebt! :joy::+1:

1 like

Hallo hallo :wave:t2:. Het is weer dat weekend. Het weekend dat er weer een HF Cartoon is. En deze keer weer een beetje anders…

Een droodle. Maar niet zomaar een. In de droodle zitten 8 topics verstopt. 8 topics die afgelopen week toonaangevend waren. Eeuwige roem voor degene die ze alle 8 weet te vinden. Morgenavond geef ik het prijs welke het waren als ze nog niet geraden waren.

Fijn weekend allemaal!

50 likes

Geen idee welke topics je bedoelt maar het is wel weer perfect getekent @Jurk :ok_hand::ok_hand:

1 like

Haha thanks! Eentje weet je toch wel. :joy:… die gouden wijzer. Die is makkelijk.

Ps de kat is geen topic. Die zit er in voor alle kattenliefhebbers zoals @emveezet

7 likes

Microfoon die zinkt/drijft, mannen van de tijd? Fate ging ergens los over wijzers?

Geen idee…

1 like

@Fate_Amenable_To_Change is idd goed! Blijkbaar toch lastig. Morgenavond weet je het. Of eerder als men het raadt.

2 likes

Wat een heerlijke tekening :writing_hand: Waanzinnig mooi!

Een zingende zeemeermin? Rolex weer op voorraad? Zenith on my mind? De sharkmaster?

Alleen de bij volle maan vergulde wijzer van de ā€˜nieuwe’ MoonSwatch was mij meteen duidelijk…

2 likes

Hij is toch moeilijker dan ik dacht :joy:
Eentje dan alvast… de @Prop in het hoofd

1 like

Mooie rooie kater!! :+1: :cat: :ok_hand:

1 like

Ik zie in ieder geval de Squale haai(envin)! :shark:
Het gezelligste topic van HF, waar altijd van alles gebeurt. Logisch, dat die erin zit. :grin:

1 like