De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Hij is weer geweldig @jurk een andere stijl is toch ook weer leuk ziet er fris uit. Manga muis moet ik even aan wennen

1 like

Maar wel een advocaatje :rofl:

1 like

Thanks allemaal!!

Vond het wel passen bij deze stijl :sunglasses:

Zeer verdiend!

Je probeert eens wat :sunglasses:

Dat snap ik :joy:
Over 2 weken doet de muis weer wat anders.

Jij snapt hem :joy:

4 likes

Hahaha lache! :sunglasses:

1 like

Manga muis :rofl:

Zit niet meer zo regelmatig op t forum. Het fijne van dit topic is dat het elke maand omhoog komt en zo gemiste edities alsnog bewonderd kunnen worden.

Chapeau Jurk ze zijn altijd leuk om te lezen en knap dat je dit in zoveel verschillende stijlen kunt :+1:

Ik zou niet verder komen dan stok figuurtjes :sweat_smile:

Beheers je die stijl ook? :wink:

2 likes

Thanks! Dank voor je reactie!

Zoiets bedoel je?

22 likes

Het is weer top @jurk. De (beer)details zijn weer geweldig.

2 likes

Hardstikke leuk weer!

1 like

Hier nog een! Gelukkig deelt @Jurk zijn talenten op regelmatige basis, dan hoeven mensen als ik niet te zorgen voor illustraties :joy:

Muis is onderweg naar Area 51 geloof ik?

giphy

6 likes

Wederom fantastisch.

1 like

Wat je allemaal moet doen om ā€˜verjurkt’ te worden :sweat_smile:

Schrijft @ESmilde een prachtig topic over hoe het eindelijk gelukt is de complete productielijn F16599 van Festina uit heel Europa (!) bij elkaar te krijgen… is hij in de tekening, jawel, ā€œmet pauzeā€ :joy:

image

Heerlijke tekening weer @Jurk :muscle::+1:

5 likes

Dank heren!

Hahaha goeie! Denk het wel. Denk dat de aliens onze planeet eerder redden dan wij zelf :sunglasses:

Hahaha… ja, dat is mijn humor :joy::joy::joy:. Had er veel voorpret om. Kom je in de strip, ben je met pauze… wat een timing.

4 likes

3 likes

Ik was ff bang dat Ted (R.I.P.) was vergeten totdat ik keek welk merk bier er wordt getapt :clap:

@jurk: mooie strakke tekening met fris lettertype :+1:

2 likes

Natuurlijk! Kan Ted toch niet vergeten! Zie je de woordgrap ook… ā€œBeerā€

4 likes

Zeker, FTFY alsnog!

1 like

En mijn pret was juist om op het forum te delen hoe mijn verzameling tot stand is gekomen :smiley:

Dat het resultaat dan geleid heeft tot een eervolle vermelding in de meest gelezen strip van het forum ( en waar ook nog eens goed over nagedacht wordt ) stemt mij heel erg vrolijk.

Laten we daarbij niet vergeten dat het afkicken wel druk bezig is, maar dat er al weer een nieuw horloge bijgekomen is, 2 verkocht en het sparen voor nog een horloge ook alweer in volle gang is… Alleen kijk ik nu niet meer elke 3 uren, dus de pauze geldt wel degelijk :slight_smile:

5 likes

Als je zou roken zou je daar ook 20 keer per dag mee stoppen zeker :wink:

2 likes

Het pak even verruild voor de hoodie

10 likes

Haha goed gedaan Jur, een advocaatje en een triple blije beer biertješŸ‘šŸ», fijne zondag nog!

1 like