Hij is weer tof Jurk, en als voorbode van een goede zomer die eraan gaat komen, niet in het cafe maar lekker in het zonnetje. Muis heeft er iig zin in met zijn badlaken van 3 meter
Weer de vertrouwde @Jurk style ofschoon de kinderboek style ook erg leuk is.
Ook het tafereeltje is weer erg goed bij elkaar gekliederd. Wederom mijn complimenten.
Thanks! Zeker laat de zomer maar komen.
Dank! Waardeer je feedback altijd.
Die komt ook wel weer! Boek moet immers af. Maar tussendoor weer 2x een cafƩ
Wil je een prentenboek maken of kies je voor een iets andere insteek?
Wilde dit jaar een kinderboek maken. Weer eens wat anders. Maar dan een kinderboek over het forum en moet ook leuk zijn voor jullie. Dus nog best een uitdaging.
Weer een leuke strip Jurkšš», de muis in volledige zwemuitrusting en de beer kijkt toe, zoals het hoortš.
Het is weer goed toeven in/voor cafƩ de blije beer. Knap gemaakt! De zomer in de bol Jur?
Qua niveau hoef je niet veel aan te passen denk ik

Qua niveau hoef je niet veel aan te passen denk ik
Dank je! Een goede verhaallijn schrijven is nog wel een uitdaging

Weer een leuke strip Jurkšš», de muis in volledige zwemuitrusting en de beer kijkt toe, zoals het hoortš.

Het is weer goed toeven in/voor cafƩ de blije beer. Knap gemaakt! De zomer in de bol Jur?
Dank jullie wel! Zeker de zomer in de bol. Wat een weer!!

Wilde dit jaar een kinderboek maken. Weer eens wat anders. Maar dan een kinderboek over het forum en moet ook leuk zijn voor jullie. Dus nog best een uitdaging.
Dat is het zeker omdat je dan verschillende doelgroep bediend en je teksten daarop moet aanpassen. Maar het gaat je lukken
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
Met deze week in de hoofdrollenā¦
Voel je niet oudā¦
Middag heren van de horlogerie, Lang geleden dat ik nog eens een NA heb aangemaakt. Met mijn 35 lentes zit ik op het punt dat ik al even lang begeesterd ben door horloges dan de periode ervoor. Na een te lange periode met volledige focus op het kroontje ben ik mij de laatste jaren meer gaan oriĆ«nteren op andere merken. Dit heeft de collectie al mooi doen wijzigen met als laatste aanwinst deze Breguet La Chinoise 3330. De interesse in Breguet begon enkele jaren geleden maar heb nooit de trekkā¦
Ja helaas, is met pauzeā¦
De titel zegt het al: vandaag was een enerverend dagje voor mijn horloge verzameling. Het begon op 22 augustus 2022 toen mijn eerste Festina F16599 binnen kwam. De liefde kwam en liet me niet meer los. Mijn vrouw had concurrentie gekregen van nietszeggende metalen en kunststof dingen. Elke dag sta ik meerdere keren voor mijn kast ( gekocht voor horloges ) en zit dan weer te mijmeren en af te wegen welk horloge dan om de pols mag. Keuze genoeg: na vandaag zijn het er 17! Ik begin al weer af te ā¦
Yes, vakantiegeld!
Hi allemaal, Ik ben Sam en sinds enige maanden besmet met het horloge virus! Ik neus hier al een tijdje rond en vond het tijd om een account aan te maken en deel te nemen aan deze mooie community. Horloges hebben eigenlijk nooit een rol in mijn leven gespeeld, ook de smartwaches vond ik maar niks. Enkele maanden geleden veranderde dat compleet door een random youtube filmpje, besmetting geslaagd! Zo ben ik in deze wereld terecht gekomen en kan er niet meer uit! Het begon met een te snelle, nā¦
Ah, daar zul je hem hebbenā¦Manga Muis
BAM! [Snapinsta.app_440455127_451975933884223_976068548193187524_n_1080] Het was even wachten, maar vandaag leverde DHL eindelijk de nieuwe G-Shock (GA-2100MNG-2AJR): de Manga styled Casioak. Lang onduidelijk, maar het lijkt er op dat er ook een internationale versie is Na de vele squares (en incidentele mudman) is dit het eerste horloge uit de Octagon Series. Dan maar meteen een over de top model! Er valt niet aan te ontsnappen qua kleur en uiterlijk. Lekkere in your face #casiocult. Dā¦
Ps. Was vandaag bij de stripdagen en helemaal geĆÆnspireerd om zoveel mogelijk de āklare lijnā te zoeken in mijn eigen stijl. Dit is het geworden.
Heel tof weer, moet wel wennen aan het nieuwe lettertype .
Maar blijft leuk

de āklare lijnā te zoeken in mijn eigen stijl
Ja, geslaagd
Ober, nog een ouwe klare voor @Jurk
Hij is weer leuk hoor!
Zoals altijd weer leuk en mooi gemaakt
Ik voel me zeer vereerd⦠Mijn eerste vermelding!!!
Knap dat je zoveel stijlen beheerst. Complimenten weer