Kan je hem effe uitprinten en opsturen?
Jurk
6 mei 2024 om 18:15
1156
Hahaha.
Nee⦠dit is @Frietjemac
En ook nog inkleuren en signeren zeker
4 likes
APMV
6 mei 2024 om 18:25
1157
Kun je niet aan beginnen, willen we allemaal minimaal een exemplaar
2 likes
Als dat kan graag, hang ik hem gelijk boven mijn bed. Een echte ingekleurde Jurk met handtekening, die gaat geld opleveren
2 likes
Ik voel me vereerd. Wat een leuke plaat. Briljant gedaan.
1 like
Jurk
6 mei 2024 om 19:33
1161
Thanks! Gaat om deze hĆØā¦
1 like
Jurk
18 mei 2024 om 23:23
1163
Beste leden, het is weer zover⦠een nieuwe aflevering van het HF café.
Deze week zitten de top 4 topics in de tekening:
Man van mysterie en goede smaak:
Bij het hier wel bekende Schaap & Citroen sloeg ik de reden van mijn bezoek om mijn oude pols: een best wel elegante, maar ook ietwat saaie IWC dress watch. Maar zoals dat gaat met de meeste mannen en glimmende dingen, werd mijn aandacht al snel weer afgeleid.
En in een keer lag hij daar, op het fluwelen tablet, de Cartier Santos Medium in Two Tone uitvoering. Meteen daarna lag deze als een vierkant miniatuurfort op mijn pols. Ik voelde me meteen een betere versie van mezelf. De verkoper keek mā¦
Ja zeg! Nu ik net die 41mm hebā¦
Beste leden van het forum,
Ik ben al ruim anderhalf jaar op zoek naar een sportief horloge met een blauwe wijzerplaat . Gedurende deze tijd heb ik veel horloges gepast en uiteindelijk vanwege uiteenlopende redenen toch niet de trekker overgehaald. Toen ik vorig jaar de rework van de Longines Conquest zag was ik meteen verkocht en wist ik dat ik er een zou willen. Er was slechts ƩƩn probleem: Longines bracht de nieuwe uitvoering van de Conquest alleen uit in 41mm en 34mm waardoor ik alsnog niet mā¦
Maar zolang iemand leeft moet hij leven gelukkig zijn:
Nee, geen verhandeling over Tolstojās meesterwerk maar twee nieuwkomers hier in huize Pjotr. Twee die wel zover uitelkaar liggen dat de titel van dit topic geoorloofd is.
Numero 1: De Nomos Tangente Limited Edition āPeaceā.
Prachtig verfijnd horloge. Het uurwerk is prachtig zichtbaar door de glazen case back en wat shineāt die inhouse DUW 4101 in al zān pracht. Met recht het mooist afgewerkte uurwerk wat ik in mān bezit heb. Met 38mm een mooi formaat maar door de behoorlijke lugs draagt het hoā¦
Ik ga je eindelijk de aandacht geven die je verdient:
De speurtocht naar en aanschaf van mijn ultieme Wrist Wrench, ofwel tool watch.
Omdat ik in hetzelfde schuitje als jullie zit, weet ik hoe het brein van een horloge-fan werkt. Daarom zal ik eerst foto's en korte uitleg geven en daarna pas de rest van het epistel.
NA: Omega Railmaster 2009 39mm - full set
[Main1]
Het eerste mainshot. Net binnengekomen en nog niet schoongemaakt.
[GeenLoP]
Zijaanzicht. Het horloge mag van mij gebruikt zijn, ik ga hem ook als toolwatch gebruiken. Zolang de pā¦
2 likes
Wat onwijs leuk weer @Jurk . Heel tof dat mijn NA topic āeen rolletjeā heeft in deze wederom prachtige striptekening
2 likes
Rhys
19 mei 2024 om 04:39
1167
Nogmaals mijn complimenten voor dit kunstwerk.
1 like
Time
19 mei 2024 om 04:48
1168
Nooit gedacht dat ik āVerjurktā zou worden. Bedankt voor de vernoeming, je inzet en creativiteit @Jurk . Dit maakt de Railmaster nu extra leuk . Gaaf gedaan, weer de hele dag een lach op mijn gezicht.
2 likes
RO3L
19 mei 2024 om 05:19
1169
2 likes
Muis doet in elk geval zijn best
1 like
APMV
19 mei 2024 om 05:24
1171
Weer leuk gedaan Jur. Aan creativiteit en vakmanschap geen gebrek
1 like
cdg
19 mei 2024 om 06:31
1172
Ben je alweer in de strand stemming?
Leuk gedaan Jurk!
1 like
Jero1
19 mei 2024 om 06:32
1173
Hij is weer geweldig @Jurk muis is helemaal klaar voor de zomerš
1 like
Jurk
19 mei 2024 om 07:01
1174
Tuurlijk, man van mysterie en goede smaak
Zeker!!
cdg:
Leuk gedaan Jurk!
Dank allemaal!!
Tijmen:
Nooit gedacht dat ik āVerjurktā zou worden. Bedankt voor de vernoeming, je inzet en creativiteit @Jurk . Dit maakt de Railmaster nu extra leuk . Gaaf gedaan, weer de hele dag een lach op mijn gezicht.
Leuk te horen dat ik daaraan heb kunnen bijdragen! Fijne dag.
Absoluut! Zie ook de zwembroek
15 likes