He Jur, doe je wel rustig aan. Je werkt om te leven en niet andersom. Die cartoon komt gewoon wanneer het jou uitkomtš
Thanks! Vind het belangrijk dat er ritme in zit, dat lukt al 5 jaar lang. Ik heb naast het gezin en tekenen ook sinds juni een dubbele baan waar een eind aan zou zitten. Helaas is dat einde nog niet in zicht en begint echt zijn tol te eisen. Dat moet veranderen.
Dank voor de ruimte
Nee, jij bedankt, voor al je inspanning!
Goed dat je dat ziet, zorg goed voor jezelf!
Denk aan jezelf, jij bent belangrijker dan de cartoon.
#zoisdat!
#wijzewoorden
Leuke aflevering inderdaad. En leuk de afwisseling de afgelopen tijd tussen de verschillende gasten.
Ongelooflijk. Ben eindelijk bij met luisteren. Ergens vind ik t wel jammer. Voorheen kon ik elke week 1 of meerdere afleveringen luisteren in de auto.
Nu moet ik t doen met om de week. Ik kijk er weer uit naar de volgende
Ha die @marnixmoed Ik denk dat je de podcasts bedoelt.
Helaas is het niet meer gelukt afgelopen weekend. Zit ff in een dipje. Doe een nieuwe poging dit weekend, heb wel weer een idee dat jullie denk ik wel zal aanstaan: Een nieuw HF Island .
Sterkte, de tekening komt later ook nog wel
Ik zou het volgende willen zeggen mbt het maken van de cartoon:
Tja, onze @Jurk zit in een dipje
Dus luister naar een simpel tipje:
Doe het rustig aan
(Het is niet je baan)
Dan gaat het weer goed in een wipje!
Dubbele baan niet goed. Zorg een beetje voor jezelf en trek in godsnaam aan de rem als het niet meer gaat, want beter de helft van het werk goed doen dan een jaar in de ziektewet. Niet alleen voor jou, dat moet je werk/opdrachtgever ook begrijpen.
Ten overvloede: Dit is liefdewerk. Als je het niet trekt, moet je het gewoon niet doen. Wij vinden de inspanning tof, hoor, maar ook wij hebben liever een Jurk die gewoon relaxt mee doet dan een Jurk die overal mee kapt, want burn-out.
Ik weet ook niet hoe goed āmoetjesā zijn voor de creatieve lol, verder.
Ik zit blijkbaar ook in n dipje en door de vermoeidheid op de verkeerde link geklikt. Het was idd bedoelt voor de podcast v MvdT.
Enneh, t is je gezien de reacties vergeven. Niet te streng voor jezelf zijn. De cartoon MOET iets leuks zijn. Leuk voor ons, maar absoluut zeker ook voor jou als maker. Dus als t er even niet in zit, geen probleem. Ik vind t nl erg knap dat je er bijna elk weekend aan toe komt. Hulde ervoor
En wat Michel.s al zei: mar nix moed heh

Nee, jij bedankt, voor al je inspanning!

Denk aan jezelf, jij bent belangrijker dan de cartoon

#zoisdat!
#wijzewoorden

Niet goed he ⦠niks moet @Jurk !!!

Sterkte @Jurk

Ten overvloede: Dit is liefdewerk. Als je het niet trekt, moet je het gewoon niet doen. Wij vinden de inspanning tof, hoor, maar ook wij hebben liever een Jurk die gewoon relaxt mee doet dan een Jurk die overal mee kapt, want burn-out.

Niet te streng voor jezelf zijn. De cartoon MOET iets leuks zijn. Leuk voor ons, maar absoluut zeker ook voor jou als maker. Dus als t er even niet in zit, geen probleem. Ik vind t nl erg knap dat je er bijna elk weekend aan toe komt. Hulde ervoor
En wat Michel.s al zei: mar nix moed heh
Dank jullie wel! Dat doet een mens goed. Ik hoopte dit weekend weer iets te kunnen doen qua tekenen, maar dacht beloof niks. Maar goed ook want ben het hele weekend ziek geweest en ben nog steeds niet helemaal de oude. Ik pak zsm de draad weer op! Het doet mij waarschijnlijk meer pijn dan jullie dat het even niet lukt. Maar dank voor de steun
Doe rustig aan Jur. Pas op jezelf. Die cartoon kan wel even wachten
Dat is juist het punt
Het is de afgelopen 5 jaar echt een routine en onderdeel ook van mijn leven geworden. Zelfs een stukje identiteit waar ik trots op ben. En dat het nu even niet lukt is helemaal niet wat ik wil. Ik wil niet wachten.
Maar fijn dat jullie geduld hebben!
Fijn dat ik inmiddels zoveel credits heb mogen opbouwen.

Fijn dat ik inmiddels zoveel credits heb moge
Net aan hoor, nee gekheid natuurlijk.
Relax dan komt het vanzelf op zān pootjes terecht.