Er zijn belangrijkere dingen in het leven, zorg eerst en vooral goed voor jezelf!
BeterschapâŚ
Het is al vaker gezegd, ook de afgelopen dagen, lees ik. Het is geen moetje en je doet dit op eigen initiatief. Er is nergens een boekje waarin staat dat jij elke week een aflevering van een cartoon verzorgt. Ik krijg de indruk dat jij je dit zelf hebt opgelegd en dat bedoel ik in die zin niet negatief. Meer dat dat dus niet hoeft en je geen verplichtingen hebt. Dus wees niet zo streng voor jezelf en doe wat je leuk vindt.
Daarnaast hebben TV-series ook wel eens een winter of een zomerstop. Als je dan toch wekelijks een aflevering wil tekenen en plaatsen, neem af en toe een zomer-, herfst-, winter-, lentestop! of een ATV week!
Lang verhaal kort, veel beterschap en doe wat je leuk vindt en waar je energie van krijgt! Alles wat HF gerelateerd is, is onbelangrijk!
Neem een avondje vrij en ga een bakkie doen met gelijkgestemden, bijvoorbeeldâŚ
Rustig aan kerel!
En zo is het @Jurk en niet anders, het is geen verplichting. Moet voor jou leuk/gezond zijn en blijven en daarna mogen de anderen van je cartoons genieten. Kreeg trouwens van Assie dezelfde tip over de themaweken, maar ja het bloed kruipt waarâŚenz. Ga ikzelf ook eens goed over nadenken.
@Jurk, Denk alleen aan jezelf nu, dan denken wij aan jou! Neem regie in je ritme en rust, anders verkl#@t je het voor jezelf en daarnaast voor je omgeving en daar heeft niemand wat aan. Van mij heb je alle credits, ik geniet van al het moois wat je tekent maar het moet geen âmoetenâ worden.
Take good care!
Beterschap en doe rustig aan. Die strip komt nog wel.
Beterschap man, t is echt een klote griep zelf verleden week 3 dagen op bed gelegen.
Nu wel weer aan t werk maar nog steeds niet echt fit.
Kan me voorstellen dat het je ook wat geeft en waardering laadt ook op. Herken dat wel maar dan ook echt doen als je er iets uithaalt. De zin âgoed voor jezelf zorgenâ klinkt altijd makkelijk. Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Nee, is ook een antwoord en je zult verbaasd zijn dat mensen het helemaal niet erg vinden. Zeker met jouw credit. Hulp accepteren en vragen is lastig maar oefen er maar mee. Mensen willen ook wel eens de kans krijgen om te âgevenâ
Dank jullie wel! Laten we het svp niet teveel uitweiden in dit topic voordat Jur het weg haalt. Hopelijk gaat het snel weer over de cartoons.
Jullie steun doet mij in ieder geval erg goed! Dank jullie wel daarvoor!
Het was ook de griep, maar dat zie ik meer als een gevolg. Ik sta al voor een te lange tijd onder een te hoge druk qua werk en dat begint zijn tol te eisen. En wat @BroederBill zegt is spot on!
Zo. Een maand rust genomen. Situatie is helaas nog niet opgelost. Wel iets minder stress en heb weer ruimte gevonden een nieuwe aflevering te makenâŚik ben blij weer iets te mogen maken voor jullie! Fijne zondag alvast
Deze week zitten deze topics er in:
Pole!!
Ik zit hier al 3 dagenâŚ
Lekker hè al die nieuwe aanwinsten
Ik voel alleen maar onrust
3,2,1⌠ik ben er!
Kunst weer welkom terug
Thanks Johnny!
Fantastisch om weer een Jurk te mogen aanschouwen.
Prachtig!
Goed om te horen dat het iets beter gaat, neem vooral de tijd om weer helemaal te herstellen.
En blij om te zien dat muis er ook weer bij is
Je maakt me weer aan het lachen Jur. Pas goed op jezelf
Top alweer!
Heerlijk speuren, zowel in de topics als in de tekening.
Leuk dat je er weer bent.